Hop til indhold
Stavox
  • -3

rockford og downtown


BareMohammed

Spørgsmål

alså da jeg spillede for 6 måneder siden var rockford min main da jeg ikke kunne lide Evo da jeg mener mappet er meget lille og der er ikke så mange basemuligheder (min ejen mening) 

 

jeg tænker bare hvorfor skulle rockford skiftes, der var okay mange spillere.

 

downtown har ingen spillere på. og jeg tænker at der ville spille flere på serverene hvis rockford kom tilbage. 

 

jeg ved godt jeg har sagt at evo er lille og nogen vil nok skrive at downtown er kæmpe. men der er ingen muligheder for at flygte fra politiet da vejene er så små, og undergrunden er så besværlig at finde rundt på

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

 

6 minutter siden, bennaknu skrev:

hvorfor skulle rockford skiftes, der var okay mange spillere.

Nej det var der desværre ikke til sidst. Til sidst var der omkring 5-15 personer online på Rockford på dagens højdepunkt, hvor de fleste stod AFK i spawn pga. de blev afkkicket og redirected til Rockford fra Evocity. Der er færre inde på Downtown nu end der var på Rockford til sidst, men det var et forsøg på at lave et nyt og bedre map.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Philipwn skrev:

Der er færre inde på Downtown nu end der var på Rockford til sidst, men det var et forsøg på at lave et nyt og bedre map

ja jeg kan godt se hvad du mener med i prøvede at skifte map jeg tror bare folk ikke gider at prøve at at lære mappet da det er kæmpe og undergrunden er alt for kompliceret. flere steder i undergunden er der også oneway som man kan bruge hård mod raiders

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.