Hop til indhold
Stavox

[Solved] Udbetaling Som Betjent


Atchu Alle
 Del

Recommended Posts

Det her er et kort forslag, men brugbart
Jeg har sat og tænkt lidt over hvordan udbetalingen forgår som betjent, Jeg mener personligt det skal ændres.

Ved ikke om jeg er den eneste der har lagt mærke til de fleste betjente bare sådan sidder inde i pd og forventer andre de farmer penge til bankboksen.

Selvfølig er det godt at have en eller to betente inde i pd for at holde øje med pdraid.

Men, den løsning som jeg har fundet på kan måske gøre nogle betjente mere aktive. Min løsning er at vicerigs/indsatslederen kan gå ind på sin mobil og sætte en bonus i procent (Max 5%) mere til personen der har skaffet flest bøder/penge til bankboksen det vil skabe noget motivation for betjentene til at gå ud og være aktive.

Også synes jeg også KUN Vicerigs skal have et tomt felt hvor der står.

 

[Skriv Hvad man skal gøre for en højere belønning i procent ] [Hvor meget mere man får I procent] [Vælg personer der kan deltage] 

 


Så Hvis vicerigs føler at der er for lidt betjente der går efter at arrester kan han vælge at lave en post til det Som så ville se sådan ud

 

[Flest Arrest's] [2%] [Alle Betjente]

Så ville styrken lige plydslig tage sig lidt mere sammen, det er ret smart vil jeg selv sige.

 

 

Det vil så kunne gøres mere fair for dem der bliver sat på post ved fx PD. Så vil der fx stå Antal tid ved pd så det ville stå sådan


[Mest Tid i pd] [2%] [Atchu Alle, Boris]

 

Så kan vicerigs lige plydsig vælge hvem der har ansvaret i pd, hvilket vil sige de betjente som ikke er sat på denne post vil ikke få penge for at stå i pd og holde øje.

Jeg mener personligt det er et ret smart forslag fordelene ved at have det

1. Aktive betjente som går efter at give bøder.

2. Man vil kunne blive sat på en post og stadig have en chance til at tjene ekstra penge

3.Flere mugligheder

 


De dårlig sider ved at have dette

1. Misbrug er meget nemt, hvis vicerigs føler hans ven skal tjene mere end de andre kan han jo bare gøre det, men i admins har sikkert en løsning til dette problem.


Kunne sådan set kun se 1 dårlig ting ved at have det og 3 gode ting ved at have det. Selvfølig er det ikke min beslutning om det kommer med eller ej, tænkte bare det kunne være sjovt nok.

  • +Rep 3
  • Kreativt 1
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

En vice skal have overblik og styr på sin styrke. Det er dit ansvar om folk laver noget og det er også derfor du har den mulighed at demote folk, hvis de ikke passer deres arbejde

Folk vil finde på mange mærkelige grunde til at arrestere andre bare for at tjene lidt ekstra penge, og det vil ødelægge rp'en

Så derfor kan jeg ikke se nogen grund til at andre skal tjene flere penge bare fordi de udfører deres job

Hvis du ikke bryder dig om den stilling du har fået fx at være på PD, kan man jo altid sige op, eller spørger efter en anden stilling

//Weird

  • +Rep 2
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.