Hop til indhold
Stavox

[Solved] Håndjern + Baitcar


TovStation

Recommended Posts

Jeg har to forslag som kan give politiet flere muligheder

1. Håndjern

Man kan jo tilføje håndjern så det kan være nemmere at have en RP styrke man kan jo selvfølgelig sige at hver betjent har et par men det jeg tænker for at sørge for at politiet ikke "Random Cuffer" er at man kan gøre så man enten skal acceptere håndjernene eller at man skal være eftersøgt for at blive cuffed

 

2. Baitcar

Til dem der ikke ved hvad en baitcar er så er det en bil som politiet sætter op for at få nogen til at stjæle den men borgere osv. kan også bruge teknologien for eksempel en GPS til bilen så man altid ved hvor den er og remote tænd/sluk og/eller lås et eksempel på hvad politiets ting kunne gøre er (Sluk bilen så tyven ikke kan køre + Lås bilen så tyven ikke kan komme ud + Tænd bilalarm fra afstand) og borgere (Lås/Lås op fra afstand + spore sin bil med GPS som så bliver sendt over til politiet når bilen er meldt stjålet) men min ide er at man skal betale for det men ikke en formue man kan f.eks. sige at det hører med til politi udstyr og for borgerne bil alarm

 

Det var det håber at det vil blive tilføjet så ville jeg i hvert fald blive glad

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @TovStation

Jeg har nogle spørgsmål omkring dit forslag, som jeg synes, at du burde gå lidt mere i dybden med.

 

Hvad ville en betjent kunne bruge håndjernene til, når de har deres arrest stick? Tænker du, at de skulle transportere fangere til fængslet?

 

Du siger at man kan gøre, så man skal acceptere håndjernene eller være eftersøgt for at kunne blive sat i håndjern. Hvis en person bliver jagtet af politiet, og politiet lykkedes med at stoppe personen, skulle de så bede ham om at acceptere håndjernene? Det ville ikke give mening at gøre ham eftersøgt i sådan en situation jo.

 

Ville en baitcar ikke bare være den samme bil, som politiet bruger hele tiden, eller skulle de kunne vælge hvilken bil de spawner som baitcar? Folk ville ellers ret nemt kunne huske, hvad der er en baitcar, og hvad der ikke er.

 

Mvh Philipwn

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa

 

Jeg læste lige dit post og bliver simpelthen nød til at smide min mening på dette.

 

Håndjern:

Nej grundet at det intet vil gavne andet end at man bruger dobbelt så lang tid som fange, da man skall bruge det meste af sin tid i håndjern og derefter hukke sig ud.

(exempel på scenarie) Betjente kunne også være så uheldige at "glemme dig". Hvis det skete i et tilfælde skulle du gå hele vejen ind til byen fra fx villaerne og derefter lede efter en betjent som kan andholde dig hvor du så derefter skal arbejde for at komme ud. Det kunne let tage dig ca. 7 minutter at komme fri igen

 

Baitcar:

hvorfor ikke bare bruge din egen personlige bil?

folk kan alligevel ikke se ejerne af bilen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hondo skrev:

Hejsa

 

Jeg læste lige dit post og bliver simpelthen nød til at smide min mening på dette.

 

Håndjern:

Nej grundet at det intet vil gavne andet end at man bruger dobbelt så lang tid som fange, da man skall bruge det meste af sin tid i håndjern og derefter hukke sig ud.

(exempel på scenarie) Betjente kunne også være så uheldige at "glemme dig". Hvis det skete i et tilfælde skulle du gå hele vejen ind til byen fra fx villaerne og derefter lede efter en betjent som kan andholde dig hvor du så derefter skal arbejde for at komme ud. Det kunne let tage dig ca. 7 minutter at komme fri igen

 

Baitcar:

hvorfor ikke bare bruge din egen personlige bil?

folk kan alligevel ikke se ejerne af bilen.

Min ejen personlige bil har politiudstyr så man kan ikke spawne den uden som politi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes håndjern kunne være en fin ide, men du bliver nød til at komme med nogle banebrydende eksempler hvorfor du vil have dem ind. 

Til det andet synes jeg bestemt at meldt stjålet og anpg virker godt sammen til at finde bilerne. Det bliver også bare for nemt at finde sin bil via gps  

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kagen skrev:

Jeg synes håndjern kunne være en fin ide, men du bliver nød til at komme med nogle banebrydende eksempler hvorfor du vil have dem ind. 

Til det andet synes jeg bestemt at meldt stjålet og anpg virker godt sammen til at finde bilerne. Det bliver også bare for nemt at finde sin bil via gps  

Håndjernene tænker jeg udelukket er til hvis der er RP-Styrke

Og jeg kan godt se hvad du mener med GPS'en

😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Altsåååå

Emner du ikke skal lave forslag om:

  • Håndjern
    Håndjern ville ødelægge balancen mellem kriminelle og politi, og ville nok resultere i at politiet bare skyder folk i stedet.

Husk lige at læs Vejledningen til en anden gang 😉 

 

 

Lige angående baitcar, kan man så ikke bare spawne en ikke-politibil i cardealeren, og bruge den?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/04/2021 den 11:00 PM , Gunner skrev:

Altsåååå

Emner du ikke skal lave forslag om:

 

  • Håndjern
    Håndjern ville ødelægge balancen mellem kriminelle og politi, og ville nok resultere i at politiet bare skyder folk i stedet.

Husk lige at læs Vejledningen til en anden gang 😉 

 

 

Lige angående baitcar, kan man så ikke bare spawne en ikke-politibil i cardealeren, og bruge den?

Det er altid godt at komme med et nyt perspektiv som folk måske ikke havde tænkt på og jeg kan ikke forstå hvordan det skulle ende med at politiet skyder folk jeg har jo ikke tænkt mig at arrest stick skal fjernes

 

Og det med baitcar er der blevet diskuteret om

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.