Hop til indhold
Stavox
  • 0

forcers


BareMohammed
 Del

Spørgsmål

er det okay at sætte forcers i raidindgang som kan skyde våben til at dræbe folk eller er det betegnet som propweapon, alså jeg tænker man kan jo smide en glock i og  med det er en glock der kommer flyvende er det vel bare en damagebooster, da det er et rigtigt våben... 

  • Sødt 1
  • Sjovt 3
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det giver gode minder tilbage i 2017 og 18 hvor man skulle prøve hvad forcers var. Så tænkte jeg det gør sku da ondt at blive ramt af og det efter få minutter tilføjet i base indgangen og det virkede meget godt indtil, staff på daværende tidspunkt ikke mente det var en super god ide 

 

Ofc det er ikke lovligt 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 04/04/2021 den 7:46 PM , bennaknu skrev:

er det okay at sætte forcers i raidindgang som kan skyde våben til at dræbe folk eller er det betegnet som propweapon, alså jeg tænker man kan jo smide en glock i og  med det er en glock der kommer flyvende er det vel bare en damagebooster, da det er et rigtigt våben... 

Altså man kan godt, men det ikke lovligt. Hvis man gør det, skader det nærmest ingenting, så det nærmest ligegyldigt, gælder også for printere.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

 

På 12/04/2021 den 11:54 PM , Mayan skrev:

Altså man kan godt, men det ikke lovligt. Hvis man gør det, skader det nærmest ingenting, så det nærmest ligegyldigt, gælder også for printere.

Jeg sætter tit en kanon op ved 3x3 områder (hvis jeg har fået tilladelse af alle admins) og kan godt sige at den gør ondt

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 timer siden, Mayan skrev:

10 hp eller hvad?

hvis de bliver ramt full on bliver de knocket men jeg har også sat forcen meget højt

og damagen bliver også taget meget ned hvis den rammer en væk eller noget 

Skyder også med weapon shipments fordi printer ikke skader så meget så det kan være der vi misforstod hinanden 😄

 

Redigeret af Vincent Vega
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.