Hop til indhold
Stavox

Din guide til ikke at lave dumme fejl i din ansøgning


Nichzar

Recommended Posts

Disclaimer, jeg er ikke den bedste til dansk, men du kan altid prøve af få råd fra andre.

 

Hvis du har svært ved at stave kan du altid spørge en anden om at korrekturlæse den igennem, før du poster.

 

Lav din ansøgning og læs den igennem flere gange, prøv måske også at sænk din læsehastighed til ca. halvdelen af dit normale tempo nogle gange mangler du små ord som at, er osv.

 

Start altid med stort og afslut dine afsnit med et punktum.

 

Et ord jeg ser der oftest bliver stavet i den forkerte tid er synes.

Synes er noget du gør nu.

Syntes er noget du gjorde.

 

Layout prøv at gøre noget ud af dit layout adskil spørgsmål og svar, måske endda hvis det er en lang ansøgning lav nogle afsnit så ikke bare bliver en lang og kedelig tekst.

 

Når du skal skrive din alder så skrive ikke x år om x dage. Hvis du har interesse i modtageren skal vide præcis hvor gammel du er så skrive alder, samt dato eks. Alder:17 år dato-1/1/2004

 

Eksempel på en vice ansøgning.

 

In-game navn: Dit navn

SteamID: Dit steamid i form af STEAM_0:0:00000000

Alder: Hvor gammel du er evt. dato

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info. 

 

Mere info info info info info info info info info info info info info info info info.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info Info info. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Seriøst en guide der virkeligt har fået sat mig ind i hvordan man skriver en god ansøgning. Spiller desværre ikke så meget på Stavox som jeg gerne ville, men kan måske bruge informationen i det virkeligt liv en dag.

 

- Jobsamtale i Føtex 2023:

Chef: “Har du nogle tidligere erfaringer?”

Mig: “Jep mit ingame navn er Bims og mit steamID er STEAM_0:1:237384179“

Chef: “Okay super, har du mere at tilføje?”

Mig: “Info info info info info info info info info info info info info info info info info info info”

 

Tak @Nichzar du jo manden. Jeg bliver 100% ansat på grund af dig 😍

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Bims skrev:

- Jobsamtale i Føtex 2023:

Chef: “Har du nogle tidligere erfaringer?”

Mig: “Jep mit ingame navn er Bims og mit steamID er STEAM_0:1:237384179“

Chef: “Okay super, har du mere at tilføje?”

Mig: “Info info info info info info info info info info info info info info info info info info info”

Også der mig som ansøger i brugsen som et sommerferie job

 

Mig: Hej, jeg kan se at I ansøger på min alder. Jeg vil gerne ansøge

Mand: Jo selvfølgelig. Giv mig dit nr, så ringer vi til dig indenfor de næste 3 dage.

2 uger senere...

Mig: Hej igen, jeg var her for et par uger siden og ansøgte, og I sagde I skulle bruge mit nr, men I har ikke ringet.

Mand: Ja undskyld, vi har haft lidt travlt, men giv mig dit nr igen, så lover jeg at du får et opkald i løbet af ugen.

4 uger senere...

 

Skole start. bRUUUUUUUUUUUUUUUH

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Sunix skrev:

Også der mig som ansøger i brugsen som et sommerferie job

 

Mig: Hej, jeg kan se at I ansøger på min alder. Jeg vil gerne ansøge

Mand: Jo selvfølgelig. Giv mig dit nr, så ringer vi til dig indenfor de næste 3 dage.

2 uger senere...

Mig: Hej igen, jeg var her for et par uger siden og ansøgte, og I sagde I skulle bruge mit nr, men I har ikke ringet.

Mand: Ja undskyld, vi har haft lidt travlt, men giv mig dit nr igen, så lover jeg at du får et opkald i løbet af ugen.

4 uger senere...

 

Skole start. bRUUUUUUUUUUUUUUUH


Du kunne jo også bare lære at både gå i skole og arbejde? Ligesom yung gun hustle Bims har gjort i 3 år 🌎😎

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/04/2021 den 12:16 PM , Bims skrev:


Du kunne jo også bare lære at både gå i skole og arbejde? Ligesom yung gun hustle Bims har gjort i 3 år 🌎😎

Det jeg sguda prøvet før

 

Jeg var staff på stavox mens jeg gik i skole Kappa

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.