Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Darkness


Storm
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Darkness

SteamID: STEAM_0:0:56978905

Alder: 14 (15 om 21 dage)

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

fordi jeg er meget bestemt og er svær at knække. Fordi jeg godt kan lide at Være betjent. Jeg syntes også at de Rigspolitichefer der er der lige nu er meget gode og derfor ville jeg også gerne være en del af ledelsen fordi jeg gerne vil kunne hjælpe på samme måde som de har hjulpet andre bla. mig.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

prøve at få folk til at have en god tone på radioen og bare generelt hjælpe andre med eftersøgninger i stedet for at at kalde alle betjente til en biljagt når der er KOS et andet sted. Ellers vil jeg gerne hjælpe nye borgere med ikke at blive Raidet hele tiden.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har haft en pause fra Garry’s Mod her i Corona hvilket nok gør mig lidt rusten men jeg har nemt ved at ryste det af. (-: håber jeg 🙂

Redigeret af Storm
  • +Rep 2
  • -Rep 6
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 03/04/2021 den 5:35 PM , Storm skrev:

Fordi jeg godt kan lide at Være betjent

Jeg ser dig Aldrig være betjent. 

- Når jeg møder dig In-Game sammen med din ven virker i bare til troll rundt. 

- Virker os Toxic fordi at tingene ik går din vej 

 

Derfor bliver det et -Rep for mig 

Link til kommentar
Del på andre sites

Cqmbo Jeg spiller ikke spillet med en ven så tror altså du har forvekslet mig med en anden jeg hedder Darkness ingame og jeg aldrig være toxic over for nogle inde på stavox så forstår ikke helt hvad du mener

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.