Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Mr Sebaak


305
Message added by Boris Димитри,

Klagen er løst mundtligt.

 

Recommended Posts

MrBennetsen kører ind i mure, i den forkerte vejbane og ind i mig som betjent. Jeg vælger så at klage til Mr Seebak over dette. MrBennetsen står ved siden af, imens jeg forklarer. Imens jeg forklarer, bliver MrBennetsen CDM'et af en anden, jeg kommentere så efterfølgende: "ha fortjent". Mr Seebak vælger så at være pisse ligeglad med klagen, idet at han mener, at der er ingen grund til at tale om det, da jeg har sagt "ha fortjent". 

Link til kommentar

Hej 305.
Da jeg er i gang med at snakke med huse og nogle andre fra Gamesence af PGA der var nogle som havde forsøgt at raided dem, da jeg er færdige med at snakke med dem ser jeg Shadowman hvis jeg ikke husker forkert og giver ham en bøde som han betalte. i det han havde betalt så høre jeg dig sige "hvem er din vice" hvor jeg så kommer over og siger "det er mig hvad kan jeg hjælpe med " midt i du forklarer sagen bliver MrBennetsen Kørt ned og du vælger så at sige "ha fortjen”

jeg bliver irriteret og sige hvis du skal opføre dig sådan så har jeg vigtigere ting og tag mig til eller noget lignede det.

 

ca 10-15 min efter alt det skete foran gården kom du så til PD for at klage over den samme sag. 
i en stadig dårlig tone så gider ikke snakke med dig om det da jeg allerede have nok problemer med nogle betjente som opførte sig rimeligt dumt.


hvad vil du endeligt have haft sket med MrBennetsen? Demoted fordi han kørte gjaldt ? fordi hvis det var din ide så vil det ikke ske i lige vælg.

da det er en mindre ting han kunne havde fået en bøde for det eller lignede. 

(skal være hurtig at sige ikke første gang jeg har randt in i dig og haft en dårlig stunder med dig 



Forsat god Nat/dag

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.