Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Atchu Alle


Atchu Alle
 Del

Recommended Posts

 

In-game navn: Atchu Alle

SteamID: STEAM_0:1:90219623

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg nyder at være betjent, og jeg føler vel jeg er aktiv nok så tænker jeg er den perfekte til denne stilling lige pt

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: En bedre politi styrke og sammenhold. (Også nogle bedre chauffører de fleste er ikke særlig gode)

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er 14 Som står lidt over, Jeg pleger normalt ikke at være Politi men her på det seneste er jeg begyndt at være det meget Jeg har en god sund fornuft som vil hjælpe på dette job. Så jeg ikke bare vil abuse mine powers det er vel alt du skal vide om mig.

 

  • +Rep 8
  • -Rep 30
Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Gør sit arbejde prestigiøst. Han er endda en mulig kandidat til fremtidige højere stillinger ingame. 

Følger reglerne og holder rp. Selvom nogle gangs atter til tider kan bryde RP, og gå personligt efter ham. 

Perfekt person til politi styrken 🙂 

Redigeret af XT.proPAIN
  • +Rep 4
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • -Rep 8
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

hej Atchu Alle Igennem det sidste stykke tid har du været en stor del af min styrke. når du står for tingende selv går det vel ok. 


MEN den måde du af og til opfører dig når du er betjent og næsten altid når du ikke er betjent. så er du forholds vis meget toxic og det er noget som ingen i styrken ønsker.
og det er svært at rette op på det når man spiller omkring andre som kan være lige dan. 

derfor syntes jeg virkeligt. at hvis du overhoveder skal komme op på den næste samtale. så skal du opføre dig ordenligt og ikke trash talk folk. 


Derfor bliver det et -Rep fra mig 
Håber ikke du ser denne på en negativ måde men mere som konstruktiv feedback
Forsat god dag

  • +Rep 3
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Det er lidt komisk, at det næsten kun er piratfyrene der har plusreppet dig.

 

- Rep

Dig og dine inkompetente venner, ved ikke hvordan man skal opføre sig.

Du har travlt med at svine folk til, fremfor at hjælpe.

Ser dig næsten aldrig som betjent.

Du virker overhovedet ikke som typen, der vil kunne styre en styrke.

 

Ret skal være ret, de få gange jeg har set dig som betjent har du dog responded til kald over radioen, men det er bare ikke nok.

 

- God dag, og held og lykke.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/03/2021 den 8:26 PM , Atchu Alle skrev:

 

In-game navn: Atchu Alle

SteamID: STEAM_0:1:90219623

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg nyder at være betjent, og jeg føler vel jeg er aktiv nok så tænker jeg er den perfekte til denne stilling lige pt

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: En bedre politi styrke og sammenhold. (Også nogle bedre chauffører de fleste er ikke særlig gode)

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er 14 Som står lidt over, Jeg pleger normalt ikke at være Politi men her på det seneste er jeg begyndt at være det meget Jeg har en god sund fornuft som vil hjælpe på dette job. Så jeg ikke bare vil abuse mine powers det er vel alt du skal vide om mig.

 

Nu har jeg ikke rigtigt noget imod dig men dem du render med (dit gang) opføre sig ikke altid lige godt hvilket stiller og smitter af på dig i et dårligt lys.
du er en fin betjent men når du ikke er og render med dit gang blir du noget toxic hvilken ikke sker når du ikke er med dit gang så hvis du stopper med at rende med dem blir du nok mere til en folk ville kunne se i rigspolitiet men som det er lige nu ville jeg ikke sige den går.
Overall virker du som en gut der er i det forkerte miljø.
-rep

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Atchu Alle skrev:

Hej Bennetsen.
først og fremmest Sætter jeg stor pris på at du har skrevet noget feedback.
Jeg har her på det sidste prøvet at ændre på min opførsel. 
Hvis du har noget Imod mit gang, behøvst du ikke at have noget imod mig.
Det kunne jo godt være du har noget imod mig, og hvis du har må det have været noget tid siden jeg var toxic imod dig.
Jeg er rimlig tit betjent, men er trods alt ikke så aktiv om eftermidagen. Men jeg har prøvet at ændre på det.
Er mest online om morgnen og om aftenen som betjent.

"Du virker overhovedet ikke som typen, der vil kunne styre en styrke." 
De gange hvor jeg har fået lov af Mrsebaak til at være med til at styrer styrken, vil jeg personligt sige det gik fint.
Selvfølig må du gerne synes hvad du vil men det her var mit respons.

Du må have en god dag 🙂

Hey @Atchu Alle, nu har jeg set dig som chef 1 gang før, og der var vi en smule utilfredse, men det parametre tog jeg ikke med. Jeg har en del imod dit gang, og dem du går med, hvilket kraftigt fortæller at du deler deres opførsel - Og det er grunden til jeg syntes at du ikke bør være Vicerigs. Har ENDNU ikke haft de store problemer med dig, udover de gange hvor du har styret styrken.

 

Citat

"Hvis du har noget Imod mit gang, behøvst du ikke at have noget imod mig."

Nu er det ikke udelukkende dit gang, men har intet kraftigt imod dig.

 

Det med aktivitet holder jeg ved, da jeg ikke er på om morgenen.

 

Og god dag til dig. 😉

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 10/04/2021 den 11:53 AM , Niklas Pedersen skrev:

-rep

 

Dig som en del af vicerigsstyrken, ellers tak. 

 

Hvis du kommer ind er jeg sikker på at der ikke er nogle betjente på, ud over dem fra  dit eget gang.

 

Hej Niklas.
Jeg ville gerne vide hvor fra du har fået den idé fra at kun mit gang bliver hyret til styrken?
Selvfølig kunne det være sjovt en gang i mellem, men det bliver ikke noget fast, Hvis det skulle Ske At jeg blive vice.
Kan du også komme med nogle flere begrundelser til det var et ellers tak fra dig? Så kan jeg arbejde på at få ændret det.

Husk Tilsvining arbejder jeg hårdt på at få stoppet. 

Tak for din kommentar og vil gerne hører mere ind til dine begrundelser for dit nej tak 🙂

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 10/04/2021 den 1:45 PM , Banana skrev:

Nu har jeg ikke rigtigt noget imod dig men dem du render med (dit gang) opføre sig ikke altid lige godt hvilket stiller og smitter af på dig i et dårligt lys.
du er en fin betjent men når du ikke er og render med dit gang blir du noget toxic hvilken ikke sker når du ikke er med dit gang så hvis du stopper med at rende med dem blir du nok mere til en folk ville kunne se i rigspolitiet men som det er lige nu ville jeg ikke sige den går.
Overall virker du som en gut der er i det forkerte miljø.
-rep

Jeg tager det hele i mig igen, du holder med dit gang, har dig legit på video sige du ikke tror på en person når 305 (dit gangmedlem) siger noget andet 
Du er på ingen måde egnet til denne rank.

Du er i en bil med folk der køre ulovligt uden at gøre noget ved det.
Du burde få styr på dine ting.

Du er ikke den bedste til realistiske bøder, en lastbil vælger at køre med 30-45Km/t ind i mig hvor jeg lader dig tage dig af det og giver en ekstrem lille bøde udfor den fare han sætter folk og deres førlighed i.
Stort -Rep her fra

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Banana skrev:

Jeg tager det hele i mig igen, du holder med dit gang, har dig legit på video sige du ikke tror på en person når 305 (dit gangmedlem) siger noget andet 
Du er på ingen måde egnet til denne rank.

Du er i en bil med folk der køre ulovligt uden at gøre noget ved det.
Du burde få styr på dine ting.

Du er ikke den bedste til realistiske bøder, en lastbil vælger at køre med 30-45Km/t ind i mig hvor jeg lader dig tage dig af det og giver en ekstrem lille bøde udfor den fare han sætter folk og deres førlighed i.
Stort -Rep her fra

Hej Banan.
Som du hørte i rp situationen sagde jeg også "arghh den tror jeg ikke helt på Du stoppede jo heller ikke efter du kørte ind i ham + du havde heller ikke blink på, Men det er jo påstand mod påstand så hvis vi for en mere klage på dig kan vi tage den defra" eller sådan noget i den stil. hvilket jeg  personligt mener det var realistisk at gøre. lidt efter fik jeg også en video af 305 hvor man kan se at jeg havde truffet den rigtige beslutning  https://medal.tv/clips/49404482/d1337gjnPCPq


Så nævner du også noget med extremt lave bøder? Brormand har ikke tænkt mig at give en bøde på 10k+ for hazaderet kørsel X1
Selvfølig hvis jeg fanger dem igen vil den blive højre, og hvis de bliver taget en trejde gang er det i spejlet eller 25k 
Kan du Så komme med noget ordenligt feedback med hvad jeg skal gøre? Som man siger øvelse gør mester, Det er jo ikke fordi jeg bliver en perfekt betjent på en dag.
Nu har jeg også været meget betjent på det sidste men allesammen laver fejl engang i mellem. Folk har også forskellige meninger om hvad en perfekt betjent er.


Du har måske andre meninger end andre, ligesom vicerigs har forskellige meninger har admins også forskellige meninger.

 

Du må have en god dag 🙂

-Atchu Alle
 

  • +Rep 2
  • Hat 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Atchu Alle skrev:

Hej Banan.
Som du hørte i rp situationen sagde jeg også "arghh den tror jeg ikke helt på Du stoppede jo heller ikke efter du kørte ind i ham + du havde heller ikke blink på, Men det er jo påstand mod påstand så hvis vi for en mere klage på dig kan vi tage den defra" eller sådan noget i den stil. hvilket jeg  personligt mener det var realistisk at gøre. lidt efter fik jeg også en video af 305 hvor man kan se at jeg havde truffet den rigtige beslutning  https://medal.tv/clips/49404482/d1337gjnPCPq


Så nævner du også noget med extremt lave bøder? Brormand har ikke tænkt mig at give en bøde på 10k+ for hazaderet kørsel X1
Selvfølig hvis jeg fanger dem igen vil den blive højre, og hvis de bliver taget en trejde gang er det i spejlet eller 25k 
Kan du Så komme med noget ordenligt feedback med hvad jeg skal gøre? Som man siger øvelse gør mester, Det er jo ikke fordi jeg bliver en perfekt betjent på en dag.
Nu har jeg også været meget betjent på det sidste men allesammen laver fejl engang i mellem. Folk har også forskellige meninger om hvad en perfekt betjent er.


Du har måske andre meninger end andre, ligesom vicerigs har forskellige meninger har admins også forskellige meninger.

 

Du må have en god dag 🙂

-Atchu Alle
 

Bro du så ham køre ind i mig bevist hvor jeg sidder, han sætter andres liv( og førlighed) i fare det er ikke den 4-5000kr bøde nok til at, det er på ingen måde realistisk? 
Jeg sagde aldrig at du streffede Huse men bare du tror på 305 som du ved ikke har lige godt øje til alle og bestem ikke god opførsel overfor alle.
det er bare lidt kritisk du stoler så meget på dit gang fordi den kan ende med du bliver misbrugt.
Els kan btw godt bugge lidt så der er mulighed for han havde blink tændt, dette kan evt testes med en fartmåling.

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Atchu Alle

 

Jeg ser dig ikke være betjent så tit. Som de andre har pointeret så har dit gang det med at snakke grimt og svine andre spillere til, som så smitter af på dig på en dårlig måde. Da folk kommer til at se dig som en der bare er med i et Toxic gang, hvor folk bliver snakket grimt til eller svinet til. 

 

Når jeg møder dig in-game, kan godt mærke at du prøver at komme fra det med at snakke grimt og svine andre til. Men der er så os bare de gange hvor du kommer til det.  

 

Derfor bliver det et -Rep for mig af. 

 

Du skal ikke tage det personligt, men tag det som konstruktiv kritik. 

  • +Rep 3
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Cqmbo skrev:

Hej Atchu Alle

 

Jeg ser dig ikke være betjent så tit. Som de andre har pointeret så har dit gang det med at snakke grimt og svine andre spillere til, som så smitter af på dig på en dårlig måde. Da folk kommer til at se dig som en der bare er med i et Toxic gang, hvor folk bliver snakket grimt til eller svinet til. 

 

Når jeg møder dig in-game, kan godt mærke at du prøver at komme fra det med at snakke grimt og svine andre til. Men der er så os bare de gange hvor du kommer til det.  

 

Derfor bliver det et -Rep for mig af. 

 

Du skal ikke tage det personligt, men tag det som konstruktiv kritik. 

Det er helt fint.
Jeg er glad for at høre man kan mærke jeg har ændret mig, Selvfølig kommer jeg til at sige noget jeg ikke burdte engang i mellem, Men det er det jeg arbejder på.

Og bare rolig alle mine kommentarer har jeg taget som konstruktivt kritik, alt som folk pointere jeg skal ændre begynder jeg at arbejde på næsten med det samme 🙂

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/03/2021 den 8:26 PM , Atchu Alle skrev:

Jeg har en god sund fornuft som vil hjælpe på dette job

Du siger du har en "Sund Fornuft" hvordan kan det så være du opfodre andre spillere til troll og Regl-Brud?

  • +Rep 1
  • Sjovt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Cqmbo skrev:

Du siger du har en "Sund Fornuft" hvordan kan det så være du opfodre andre spillere til troll og Regl-Brud?

Det var jo en joke lmao det var jo ikke fordi der var nogen der faktisk gjorde det ahahahah

 

Edit: Plus vi var kun like 10 online hvilket ville gøre chancen lavere for at nogen tog det særiøst 🙂 

Redigeret af Atchu Alle
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/03/2021 den 8:26 PM , Atchu Alle skrev:

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Har lidt mere til den her spiller 40-50 timer om ugen på serveren, Har omkring 430 timer på serveren, Er for det meste betjent om morgenen og om aftenen. 

Og Jeg er meget aktiv som betjent lige her for tiden.
 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Atchu Alle skrev:

Edit: Plus vi var kun like 10 online hvilket ville gøre chancen lavere for at nogen tog det særiøst

Det er da lige meget om der så 59 spillere på en staff eller 10 spillere &1 staff du opfodrede stadigvæk folk til at troll rundt og lave Regl-Brud.

  • +Rep 1
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP!

 

-Mega kompetent

-Moden

-Født til at være betjent!

 

SIKE! 😁

 

Dig Vicerigs? Det må da være en kæmpe joke. Du er da ikke andet end toxic. 'Eftersom jeg ikke har været toxic i nogle dage.' Er det de dage du ikke har været på eller hvad? Umuligt du har fået en ordentlig tone. Du er pisse inkompetent og når du så er betjent, giver du dit gang fordele. Vil hellere have Silas1 som vicerigs (for Silas1 er nok den mest kompetente af jer).

 

Du må have en god dag 🙂

-Wimblim

  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
  • Sjovt 2
  • Tud (-REP) 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Atchu Alle synes det trist, at man høre så mange folk der har dårlig oplevelser med dig. Har på det seneste selv kun oplevet positive ting fra din side af. Det viser også bare du kan godt finde ud af hvordan man burde opføre dig, men vælger i stedet at gøre det modsatte. Mener også det trist at du vælger at tage opfordring til regelbrud så let, og sige det bare var en joke. Du viser bare du umoden, har en mangel på respekt for reglerne og ikke du ikke har en interesse i at ændre din opførsel. Det her er et tidspunkt hvor ens sunde fornuft burde spille ind og sige det skal jeg nok ikke gøre.

 

Nichzar

Redigeret af Nichzar
  • +Rep 2
  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.