Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Atchu Alle


Atchu Alle
 Del

Recommended Posts

2 timer siden, WimBlim skrev:

+REP!

 

-Mega kompetent

-Moden

-Født til at være betjent!

 

SIKE! 😁

 

Dig Vicerigs? Det må da være en kæmpe joke. Du er da ikke andet end toxic. 'Eftersom jeg ikke har været toxic i nogle dage.' Er det de dage du ikke har været på eller hvad? Umuligt du har fået en ordentlig tone. Du er pisse inkompetent og når du så er betjent, giver du dit gang fordele. Vil hellere have Silas1 som vicerigs (for Silas1 er nok den mest kompetente af jer).

 

Du må have en god dag 🙂

-Wimblim

Lmao nu er det snart over en måned siden jeg har svinet en til. 
Du har ikke været aktiv og har ikke snakket med mig i alt den tid, hvordan i al helvede skulle du vide om jeg har ændret mig eller ej.

Du burdte nok Kigge lidt mere ind til noget før du begynder at kommentere.

 

-Du må også have en god dag 🙂

2 timer siden, Nichzar skrev:

Hey Atchu Alle synes det trist, at man høre så mange folk der har dårlig oplevelser med dig. Har på det seneste selv kun oplevet positive ting fra din side af. Det viser også bare du kan godt finde ud af hvordan man burde opføre dig, men vælger i stedet at gøre det modsatte. Mener også det trist at du vælger at tage opfordring til regelbrud så let, og sige det bare var en joke. Du viser bare du umoden, har en mangel på respekt for reglerne og ikke du ikke har en interesse i at ændre din opførsel. Det her er et tidspunkt hvor ens sunde fornuft burde spille ind og sige det skal jeg nok ikke gøre.

 

Nichzar

Hej Nichzar.
Først og fremmest skulle jeg nok ikke havde sagt det, men jeg sagde noget i den her stil

Atchu Alle:"Cqmbo dit navn er sygt krækende og går langt over mine grænser" 
Atchu Alle:"Drenge vi burdte at call for hver eneste ting vi kan for at spilde cqmbos tid"
Altså der var også andre der spillede med på den men kan selvfølig godt se at jeg ikke skulle have sagt sådan noget, nogle folk ville nok tage det særiøst.
Det må du undskylde.

Du må have en god dag 🙂
-Atchu Alle

  • Hat 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.