Hop til indhold
Stavox

[Solved] ban-request på jesper


Marley

Recommended Posts

Dit in-game navn: Manic
Spillerens in-game navn: jesper
Dit SteamID: STEAM_0:1:243961334
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:201366134
Tidspunkt for hændelse: 28-03-2021 kl 18:15
Hvilke regler er blevet brudt: Der er blevet snakket over discord og der er blevet hjulpet med at skyde hvilket han ikke måtte være til stede ved.
Hvad skete der: Der skete det at mig og min ven lavede et carjack. Derefter køre vi til scrapperen og scrabber bilen. Der var ingen spillere at se på vejen derhen. Men Pludselig! Kommer der en postbil flyvende rundt om hjørnet og jesper hopper ud af bilen. Derefter siger han at vi ikke skal stjæle hans gang-members biler og så skyder han os begge. Og der var altså ingen rundt omkring. Han må jo ikke hjælpe med sådan noget når han ikke var involveret. Har masser af bevis bare add min Discord. 
Beviser: Skriv venligst til mig på min discord der har jeg beviserne. Navn: FrederikZ57#5617
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa igen.

 

Jeg tjekkede op på videoen og så at jesper som sagt er med i et gang og ifølge regl 7.2

3.2.PNG.eb644ec2a102790094f8b543d4057a27.PNG

 

Jeg kan ikke vide om de har snakket over discord og gavet information der igennem.

 

Efter som han ikke har brudt nogen regler tænker jeg at jeg lukker den her medmindre du har andet at tilføje? 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Hondo skrev:

Hejsa igen.

 

Jeg tjekkede op på videoen og så at jesper som sagt er med i et gang og ifølge regl 7.2

3.2.PNG.eb644ec2a102790094f8b543d4057a27.PNG

 

Jeg kan ikke vide om de har snakket over discord og gavet information der igennem.

 

Efter som han ikke har brudt nogen regler tænker jeg at jeg lukker den her medmindre du har andet at tilføje? 

Altså der kan ikke rigtig være sket andet fordi han kommer ud af ingen ting og man må ikke hjælpe hindanden ved at snakke over discord jo.

5 minutter siden, Hondo skrev:

Hejsa igen.

 

Jeg tjekkede op på videoen og så at jesper som sagt er med i et gang og ifølge regl 7.2

3.2.PNG.eb644ec2a102790094f8b543d4057a27.PNG

 

Jeg kan ikke vide om de har snakket over discord og gavet information der igennem.

 

Efter som han ikke har brudt nogen regler tænker jeg at jeg lukker den her medmindre du har andet at tilføje? 

Jeg er 99 procent sikker på at de har snakket sammen over discord fordi vi holdte ved scrabberen i noget tid før han kom.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Lyft IS COOL skrev:

Altså der kan ikke rigtig være sket andet fordi han kommer ud af ingen ting og man må ikke hjælpe hindanden ved at snakke over discord jo.

Jeg er 99 procent sikker på at de har snakket sammen over discord fordi vi holdte ved scrabberen i noget tid før han kom.

Jeg kan som sagt ikke straffe ham uden beviser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.