Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Boas Unban request


Boa

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:0:437462008

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes fordi jeg tager serveren seriøst, og bruger tid på at spille inde på serveren. Jeg blev bannet for Mass rdm og LTAP fordi jeg havde drukket alkohol og ikke rigtig kunne styre mine handlinger. Til næste gang vil jeg lade vær med at spille inde på serveren imens jeg har drukket, jeg har lært af mine fejl og syntes det er dumt det jeg gjorde. Kan godt se hvorfor jeg fik ban i en måned, men jeg ville ikke gøre sådan noget hvis jeg ikke havde drukket. Jeg kunne ikke finde på at bryde reglerne og slet ikke lave LTAP hvis jeg var ædru. Jeg har virkelig fortrudt det jeg har gjordt og kan ikke finde på at gøre det igen. Så jeg håber virkelig på at i vil tage min unban request seriøst og enten forkorte min straf eller unbanne mig.

 

-Boa

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj Boa, godt og høre fra dig igen, vi kan lige starte med at opsummere hvad der skete den 24/3. Jeg kommer ind på serveren klokken 2:13, hvor der bliver kaldt RDM, jeg tager hans case, hvor jeg så flyver op til dig på det tag du stod og skød ned fra, i det jeg kom op til dig, smuttede du med det samme, du ville hvert fald ikke snakke med mig, jeg kunne så se at du  havde valgt og skyde 6 personer, den samme person et par gange, og nogen andre. 

 

Hvordan kan jeg sikre mig at du ikke vælger og drikke dig fuld, og lade det overtale dig til at skyde så mange mennesker igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Rapps skrev:

Halløj Boa, godt og høre fra dig igen, vi kan lige starte med at opsummere hvad der skete den 24/3. Jeg kommer ind på serveren klokken 2:13, hvor der bliver kaldt RDM, jeg tager hans case, hvor jeg så flyver op til dig på det tag du stod og skød ned fra, i det jeg kom op til dig, smuttede du med det samme, du ville hvert fald ikke snakke med mig, jeg kunne så se at du  havde valgt og skyde 6 personer, den samme person et par gange, og nogen andre. 

 

Hvordan kan jeg sikre mig at du ikke vælger og drikke dig fuld, og lade det overtale dig til at skyde så mange mennesker igen?

Jeg vil gøre mit allerbedste, (som jeg burde have gjort fra start af) i at holde mig ædru når jeg fremadrettet spiller på serveren. Jeg vil fremadrettet være meget mere påpasselig når jeg er fuld, og hvis det nu skal ske at jeg joiner serveren som fuld igen, vil jeg gøre hvad der står i min magt for at der ikke sker en lignende episode.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.