Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Bananna


Banana
 Del

Recommended Posts

Banana min gode ven. vil lige høre en ting. 
Lige for tiden vil jeg ikke sige du er så aktiv som du var ca et måned tilbage.
hvad er grunden til det ? Da jeg personligt har svært ved at sige om man skal in i ledelsen. nå man ser dig 2-3 gange på en uge på serveren 
hvis det er privat så er det helt okay.

Indtil vider er du en stabil betjent som kender til mange ting når det kommer til politiet.
jeg ved jeg kan regne med dig når du er betjent. 

 

+Rep fra min side 🙂

Redigeret af Sebaak23_ DK
  • +Rep 2
  • Brugbart 1
  • -Rep 1
  • Dum 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Sebaak23_ DK skrev:

Banana min gode ven. vil lige høre en ting. 
Lige for tiden vil jeg ikke sige du er så aktiv som du var ca et måned tilbage.
hvad er grunden til det ? Da jeg personligt har svært ved at sige om man skal in i ledelsen. nå man ser dig 2-3 gange på en uge på serveren 
hvis det er privat så er det helt okay.

Indtil vider er du en stabil betjent som kender til mange ting når det kommer til politiet.
jeg ved jeg kan regne med dig når du er betjent. 

 

+Rep fra min side 🙂

Jeg begyndte igen med at spille mere på stavox, man kan vel sige alt ikke er som det plejede men begynder at blive mere som det plejede så du kommer til at se mig mere og mere aktiv.

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Jesper Larsen skrev:

+reb her fra 

meget flik kollega taler pænt til folk 

Good luck my man

Jeg takker, du har været savnet fra min side af 

 

11 timer siden, Vingie skrev:

+REP
-Kan reglerne og loven

-Venlig imod alle
-God og aktiv betjent

Tak Vingie, skal du ikke med ind i politiet igen en dag? xD

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jens lysestage skrev:

+REP

han er mega sjov

tager politiet alt for seriøst :: )

 

Tak, siger ikke jeg grinte men det gjorde jeg fordi ja tager det for seriøst 

Redigeret af Banana
rette det, det ser forkert ud
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, piratkongenleothelion skrev:

-Rep 

Du gør ikke dit arbejde ordenligt 

Du holder med dit gang i politi  situationer 

Hvornår, de sidste par dage har jeg skiftet gang?

på hvilken måde vil du have mit til at ændre mit politi arbejde?

55 minutter siden, XT.proPAIN skrev:

-rep 

Du gør aldrig dit arbejde godt. Følger aldrig din overmands ordre og betragter dit gang ordre før alt andet. Toxic og inkompetent. Skal aldrig nærme sig den stilling.  

Kan du specificere så jeg 1. hvornår jeg ikke fuldte ordre 2. hvornår jeg sætter mit gang først (skiftet meget her på det sidste) 3. kan du fortælle hvornår jeg har været toxic, jeg vil gerne høre mere og på hvilke punkter er jeg Inkompetent? Du kan altid kontakte mig på discord ligeså med forum også kan vi snakke om det der da jeg gerne vil vide mere og ændre det hvis du synes det er galt

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Banana skrev:

Hvornår, de sidste par dage har jeg skiftet gang?

på hvilken måde vil du have mit til at ændre mit politi arbejde?

Kan du specificere så jeg 1. hvornår jeg ikke fuldte ordre 2. hvornår jeg sætter mit gang først (skiftet meget her på det sidste) 3. kan du fortælle hvornår jeg har været toxic, jeg vil gerne høre mere og på hvilke punkter er jeg Inkompetent? Du kan altid kontakte mig på discord ligeså med forum også kan vi snakke om det der da jeg gerne vil vide mere og ændre det hvis du synes det er galt

Ikke lyt til piraterne. 😉

Bananfyr, du er ligesom en cookie i en webbrowser. Man aner ikke hvad man skal bruge dig til, men du har en kritisk funktion alligevel. Siger man nej til dig, kan man mangle dig. Med dette mener jeg at ved politiraids er du altid aktiv, og viser derfor tegn på at du godt kan magte at lave noget, og ja, du gør dit sh$t ordentligt. Det med at holde med dit gang er ekstremt inkompetent sagt, da du var med i mit gang, men har forladt, så igen ikke lyt til folk, som intet produktivt har at sige.

 

Du passer sgu dit job, og kunne godt se dig lede en styrke. +Rep min egen lille 🍌

  • +Rep 5
  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MRBennetsen✔ skrev:

Ikke lyt til piraterne. 😉

Bananfyr, du er ligesom en cookie i en webbrowser. Man aner ikke hvad man skal bruge dig til, men du har en kritisk funktion alligevel. Siger man nej til dig, kan man mangle dig. Med dette mener jeg at ved politiraids er du altid aktiv, og viser derfor tegn på at du godt kan magte at lave noget, og ja, du gør dit sh$t ordentligt. Det med at holde med dit gang er ekstremt inkompetent sagt, da du var med i mit gang, men har forladt, så igen ikke lyt til folk, som intet produktivt har at sige.

 

Du passer sgu dit job, og kunne godt se dig lede en styrke. +Rep min egen lille 🍌

OMFG JEG ELSKER DET, Ej har skiftet gang de 2-3 gange så ja, jeg ved sku godt det er piraterne der ikke ville se mig i ledelsen men de har aldrig kunne lide mig og selvfølig er jeg da med til politiraids, jeg takker for den brugbare info og for du ikke lyver i din rep med Fx jeg holder med mit gang.
Jeg glæder mig til at være betjent med dig senere idag eller imorgen. MrB

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Mads E. skrev:

-REP

Kan ikke indordne sig i et hierarki. Er altid pisse toxic og flabet, samt fatter intet altid og arrogant og vil diskutere alting.

Jeg er ked af du har det sådan, sidst vi snakkede havde du det da fint med mig, jeg har ikke set dig i lang tid tho, noget jeg kan gøre for at ændre din mening
Dog har jeg nogle spørgsmål

1. indordne sig i et hierarki kan jeg da godt, det gør jeg jo når jeg er i politiet 

2. hvornår er jeg toxic og eller flabet?

3. er du sikker på jeg er flabet hvis du læser din besked igennem?

4. "diskutere altig" hvis der er noget vil jeg da snakke om det og argumentere for det jeg ved dog ikke om du ser det som det samme.
hav en god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Banana skrev:

1. indordne sig i et hierarki kan jeg da godt, det gør jeg jo når jeg er i politiet 

 

Du respektere ikke hierarkiet og tager aldrig imod en ordre uden at skulle sige alt muligt og gøre hvad dig nærmest passer dig anyways.

 

17 minutter siden, Banana skrev:

2. hvornår er jeg toxic og eller flabet?

 

Sekundet nogen modsiger dig og/eller du ikke får din mening, så er du der med det samme. Og forsætter i evigheder.

 

17 minutter siden, Banana skrev:

3. er du sikker på jeg er flabet hvis du læser din besked igennem?

 

Ja, som der også står i mit svar lige oven over.
 

17 minutter siden, Banana skrev:

4. "diskutere altig" hvis der er noget vil jeg da snakke om det og argumentere for det jeg ved dog ikke om du ser det som det samme.
hav en god dag.

Efter du så har fået svar, og der intet andet er at gøre. Så forsætter du med håbet om at det bliver som du vil have det alligevel. Du vil tæt på aldrig godtage et svar med mindre det er til din fordel.

  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Mads E. skrev:

Du respektere ikke hierarkiet og tager aldrig imod en ordre uden at skulle sige alt muligt og gøre hvad dig nærmest passer dig anyways.

 

Sekundet nogen modsiger dig og/eller du ikke får din mening, så er du der med det samme. Og forsætter i evigheder.

 

Ja, som der også står i mit svar lige oven over.
 

Efter du så har fået svar, og der intet andet er at gøre. Så forsætter du med håbet om at det bliver som du vil have det alligevel. Du vil tæt på aldrig godtage et svar med mindre det er til din fordel.

Tak for dine svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/04/2021 den 10:16 PM , Mads E. skrev:
På 05/04/2021 den 9:58 PM , Banana skrev:

 

Sekundet nogen modsiger dig og/eller du ikke får din mening, så er du der med det samme. Og forsætter i evigheder.

Undskyld jeg blander mig, men lyder det ik mere som om han er stædig og kun ser tingen fra sin egen side.

Det behøver vel ik at være på en toxic eller flabet måde, som du beskriver "han altid er"?

Det kan godt være jeg har misforstået noget her.

Redigeret af Lomholt
  • +Rep 1
  • Hat 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Lomholt skrev:

Undskyld jeg blander mig, men lyder det ik mere som om han er stædig og kun ser tingen fra sin egen side.

Det behøver vel ik at være på en toxic eller flabet måde, som du beskriver "han altid er"?

Det kan godt være jeg har misforstået noget her.

Du er desværre ikke den eneste men han har lov til at have sin mening.

  • +Rep 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.