Hop til indhold
Stavox

[Solved] få pengene ud af andre gangs computer


skoda
Message added by Emoyly,

no

Recommended Posts

Det er alt for op for de store gange, som @Store siger da de bare vil kunne stjæle fra små gangs og få en masse upgrades næsten instant, dog synes jeg godt om ideen at der skal være noget som fjendtlige gangs kan gøre med andres gang computer, f.eks. stjæle et lille beløb fra deres gang og som bliver indsat på ens eget, hvorefter computeren despawner.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Vingie skrev:

Det er alt for op for de store gange, som @Store siger da de bare vil kunne stjæle fra små gangs og få en masse upgrades næsten instant, dog synes jeg godt om ideen at der skal være noget som fjendtlige gangs kan gøre med andres gang computer, f.eks. stjæle et lille beløb fra deres gang og som bliver indsat på ens eget, hvorefter computeren despawner.

Jeg synes faktisk, at det er fint, som det er lavet nu.

Det tager ca. en time for at få 100k, og det er rimelig balanceret i min mening. Hvis du stjæler en gang computer lige nu, så stopper du det pågældende gang i at kunne opgradere. Jeg synes personligt ikke, at man har brug for at skulle gavne mere end, at stoppe et gang i lave fremskidt ift. levels. 

Det skal jo hellere ikke være, at alle folk bare kan få et fuld opgraderet gang. Vi har jo brugt flere hundrede timer for, at få vores gang i det level, som vi er i nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.