Hop til indhold
Stavox
  • 0

Efterlyst ud af det blå?


Jeiner
 Del

Spørgsmål

Tidligere i dag blev jeg efterlyst ud af det blå af en auto fartbøde, det var bare sådan at jeg ikke engang kørte rundt da det skete men det skete lige da jeg satte mig ind i min bil.
Går ud fra at det var en bug?

Video af hændelsen: https://fuze.tv/Vingie/post/605ced202b9caa00157eda07

Edit: Lige til info var "kæft en faggot" ikke om gunnar men om en der kørte mig ned lige før klippet. Bare så der ikke kommer misforståelser.

Redigeret af Vingie
  • Sødt 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

15 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Dav dav det er min Fartmåler. Ser du, jeg ved ikke en flying fuck om E2 og kan derfor ikke sige hvad der skabte problemet.  Tror det er en bug da jeg ikke selv har haft fingrene i af at lave den.

Hvis jeg skulle lave e2 er der Større chance for at jeg chasher server end jeg laver noget som der virker 

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 timer siden, Houston skrev:

Han ville jo bare være blevet arresteret, og så kunne han kalde staff fra fængselscellen. Den almindelige politibetjent gider ikke RP; betal bøden eller ryg i brummen. Velkommen til DarkRP 2021 - en ond cirkel af nedern rp. 🙈🙉🙊

Til gengæld burde man bandlyses fra E2, såfremt man volder problemer som dette. 

 

Du har ret Houston. En grusom og meget kedelig udvikling.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
11 timer siden, Houston skrev:

Han ville jo bare være blevet arresteret, og så kunne han kalde staff fra fængselscellen. Den almindelige politibetjent gider ikke RP; betal bøden eller ryg i brummen. Velkommen til DarkRP 2021 - en ond cirkel af nedern rp. 🙈🙉🙊

Til gengæld burde man bandlyses fra E2, såfremt man volder problemer som dette. 

 

Du siger det som om det er nyt. Lad os være ærlige; har DarkRP ikke altid været sådan her?

Betjentene har økonomisk incitament for at bøden bliver betalt. Derfor bruger de jail som konsekvens.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
5 timer siden, Lund skrev:

 

Du siger det som om det er nyt. Lad os være ærlige; har DarkRP ikke altid været sådan her?

Betjentene har økonomisk incitament for at bøden bliver betalt. Derfor bruger de jail som konsekvens.

Kan vi lige tage den en gang til på dansk ? 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Jenss skrev:

Kan vi lige tage den en gang til på dansk ? 

 

BETAL = PENGE TIL MIG. GODT

IKKE BETAL = !@*! DIG. FÆNGSEL, NOOB

 

Hvis nu at betjente ikke selv gavnede af, at bøden blev betalt, kunne det være de var mere parate til at tale om tingene

Redigeret af Lund
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Lund skrev:

 

BETAL = PENGE TIL MIG. GODT

IKKE BETAL = !@*! DIG. FÆNGSEL, NOOB

 

Hvis nu at betjente ikke selv gavnede af, at bøden blev betalt, kunne det være de var mere parate til at tale om tingene

Hvis politiet ikke for penge for at lave sit arbejde, hvorfor så overhovedet gide det?

Redigeret af Rapps
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Rapps skrev:

Hvis politiet ikke for penge for at lave sit arbejde, hvorfor så overhovedet gide det?

Han siger ikke at politiet ikke skal tjæne penge.

Men hvis nu politiet ikke fik noget ud af at give bøder, altså at de fik en fast løn uanset hvad. Dog kommer nogle bare til at gå rundt og lave intet hvis de ikke behøver at lave noget for at få penge.

 

På 25/03/2021 den 10:19 PM , Sebaak23_ DK skrev:

Dav dav det er min Fartmåler. Ser du, jeg ved ikke en flying fuck om E2 og kan derfor ikke sige hvad der skabte problemet.  Tror det er en bug da jeg ikke selv har haft fingrene i af at lave den.

Hvis jeg skulle lave e2 er der Større chance for at jeg chasher server end jeg laver noget som der virker 

Du kan sende E2'en til mig så kan jeg se om det var din E2, dog tænker jeg også at E2'en er at beskylde her.

Redigeret af Xean - Mic
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 timer siden, Houston skrev:

Nej, det har det nemlig ikke. Men du skal som minimum tilbage til 2015/2016ish - jovist har der altid været møgunger der har været totalt ligeglade med RP og blot fokuseret på egennyttemaksimering i form af at skrabe så mange virtuelle kontanter sammen som muligt. Men det afhænger også i stor grad af, hvad spillernes formål med at spille DarkRP er. Spiller man DarkRP for at have det sjovt og skabe sjove øjeblikke som størstedelen af "min generation" gjorde tilbage i 2013, så var det jo det grundlag man tog sine beslutninger ud fra. Og der er ikke meget sjov for mig eller andre ved at smide folk i brummen over ingenting.

 

Her 7 år senere gør de tidligere omtalte møgunger - hvis incitament for at spille DarkRP er noget helt andet - jo at paradigmet skifter. Der er flere af dem nu, end der er af min generation. Når den herskende majoritet består af folk uden RP for øje, bliver det jo den generelle spillestil. Jeg kan i dag gå ind og spille på serveren og se navne på spillere, som jeg bannede tilbage i 2016 for ikke at kunne RP ordentligt - og de har ikke forbedret sig. De bryder muligvis ikke de hundredvis af regler, Stavox har opstillet, men deres RP er stadig noget lort. Ja, jeg kigger blandt andet på dig, Kirkevej. 

 

Derfor er det så totalt demotiverende for mig at joine en af serverne. For jeg vil helt vildt gerne fællesskabet, men jeg magter ikke den måde folk spiller på.

Jeg håber virkelig ikke, at jeg er den eneste der kan huske DarkRP som noget helt andet end det er i dag. Men det kan da godt være, at jeg bare er blevet en gammel sentimental oldning der har fået en overdosis nostalgi. 

De meget få gange jeg har opbygget mod til at joine serveren i løbet af det seneste år, har serverens spillere mindet mig meget om 11-årige mig tilbage i 2016, og jeg kan ikke lide det.

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 timer siden, Morten Pedersen skrev:

De meget få gange jeg har opbygget mod til at joine serveren i løbet af det seneste år, har serverens spillere mindet mig meget om 11-årige mig tilbage i 2016, og jeg kan ikke lide det.

facts

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.