Hop til indhold
Stavox

Bedste fag i skolen?


Hizlau
 Del

Recommended Posts

Hvad er det bedste fag i skolen?
Kom gerne med begrundelser til hvorfor du har valgt det fag. 

Jeg kan godt lide Matematik og Virksomhedsøkonomi
Matematik kan jeg godt lide fordi jeg er god til det, og det bare er dejlig let når der er en mulighed til regnestykket. 

VØ er bare et hyggeligt fag med dejlige opgaver

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes, at erhvervscase er det bedste fag i skolen. Her er hvorfor.

Du har mulighed for at udtrykke dig kreativt ved hjælp af forskellige løsningsforslag. Man arbejder primært selvstændigt, du skal fremlægge alene for læreren hver måned, så det bliver som en slags eksamen. Det er derfor meget nemmere at blive bedre til faget.
Du skal bruge det rigtige mindset til at løse opgaven, og man kan ikke finde "lette" svar på nettet.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Skriftlige dansk opgaver, har altid været til min gode side. Har for det meste haft det rimeligt nemt ved at skrive lange, og detaljeret historie opgaver - 

Vil helt klart mene at alt skrifligt inden for dansk er til min fordel - 

  • +Rep 1
  • Godt Sproget (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, Beetle skrev:

Samfundsfag - jeg har altid godt kunne lide at ytre min meninger, og så elsker jeg at diskutere med min klasse, fordi halvdelen af dem elsker mette-mink.

Skal det forstås som om at du ikke bryder dig om Mette Chao ? 

  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Store skrev:

Dansk er et konge fag.

Dansk er da godt nok det værste fag nogensinde. 

Og Matematik rykker også når man kan bruge regneregler.dk til hele lortet, ellers er skolen bare noget pis 🙂

Redigeret af Gerda
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg synes, at erhvervscase er det bedste fag i skolen. Her er hvorfor.

Du har mulighed for at udtrykke dig kreativt ved hjælp af forskellige løsningsforslag. Man arbejder primært selvstændigt, du skal fremlægge alene for læreren hver måned, så det bliver som en slags eksamen. Det er derfor meget nemmere at blive bedre til faget.
Du skal bruge det rigtige mindset til at løse opgaven, og man kan ikke finde "lette" svar på nettet.

 

fkn neeeeeeeeeeeeeeeeeeerd mit yndlingsfag er frikvarter 💪💪💪

  • +Rep 3
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Hisus skrev:

Ehvervsøkonomi, privatøkonomisk rådgivning og Finans og ehvervsjura 🙂

 

Jeg er kun en lille 1.g'er så jeg har ikke erhvervsjura endnu, men jeg har hørt det er godt, og jeg skal have det på B niveau 

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Musik C by far.

Hvis man som mig længe har spillet musik uden at fokusere på det teoretiske er det super fedt at lære hvorfor det man laver giver mening og lyder fedt.
Musik A er ren tortur, ikke gå så langt som at vælge det.

 

Redigeret af Lotte Lise
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.