Hop til indhold
Stavox

OnePlus 9 Launch Event - Hvad syntes i?


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

OnePlus har lige haft et Event, hvor de har annonceret deres nye OnePlus 9 Serie af telefoner, og deres første Smartwatch.

Blandt andet kameraet i deres nye OnePlus 9 og OnePlus 9 Pro mobiler indholder nogle nyudviklet mobilkamera som er udviklet i samarbejde med Hasselblad, som er dem der blandt andet bygget de kamera der blev brugt til at tage de første billeder på månen af Apollo 11 missionen.

 

Hvad er jeres mening om de nye produkter, og kunne i finde på at købe et af dem?.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Kagen skrev:

Uden at have en skid forstand på det, er oneplus ikke blevet et dyrt mærke end hvad det startede med?

Det startede med at være ret lave priser på deres telefoner. Jeg har selv en Oneplus 6T. Det var omkring det tidspunkt det blev til mid-price.

 

Deres priser er steget med hver generation. Det er til dels fordi mærket har mere værdi, men det er også på grund af de dyrere omkostninger ved bedre byggekvalitet og specs.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har selv haft en oneplus 6t. Den var meget god i starten, men kunne bare huske hvor skuffet jeg blev da jeg først holdte den i hånden fordi den føles så billig. Ja, de mener det når de siger at lortet ik går i stykker, men det gør den jo så alligevel hvis du dropper den alt for mange gange. Det var selvfølgelig fint nok at den føltes som den gjorde siden det kina og den endda også var ret billig, men nu er oneplus blevet ret dyrt nu, så jeg vil ikke anbefalde det.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/03/2021 den 10:19 PM , Mads E. skrev:

OnePlus har intet sagt mig, og bryder mig ikke om det.

Hvordan kan det være at du ikke kan lide OnePlus?, det er selvfølgelig okay at være ligeglad med andre brands, hvis man selv går op i et, men hvad er det som gør at du ikke kan lide dem specifikt?

 

På 24/03/2021 den 6:53 PM , Sunix skrev:

Jeg har selv haft en oneplus 6t. Den var meget god i starten, men kunne bare huske hvor skuffet jeg blev da jeg først holdte den i hånden fordi den føles så billig. Ja, de mener det når de siger at lortet ik går i stykker, men det gør den jo så alligevel hvis du dropper den alt for mange gange. Det var selvfølgelig fint nok at den føltes som den gjorde siden det kina og den endda også var ret billig, men nu er oneplus blevet ret dyrt nu, så jeg vil ikke anbefalde det.

Altså nu har jeg ikke selv prøvet at holde nogle af de tidligere modeler i hånden selv, så skal ikke kunne sige om de var lavet af noget billigt materiale, men de nyere modeler syndes jeg er begyndt at være bygget ud af nogle ret gode materialer, og især med et lækkert cover på så føles den god at holde i hånden.

 

Man kan sige, at den er gået i stykker af at være tabt er jo selvfølgelig altid træls når det sker, men det er nok de fleste telefoner som vil begynde at gå i stykker hvis man kommer til at tabe dem for meget, så tror ikke at de er meget anderledes end at tabe en hvilken som helst anden telefon og få flækket sin skærm osv, selvom de nok bør lade vær med at sige at OnePlus mobiler kan holde til alt så, hvis de ikke 100% kan.

 

Og det med pris kan du til dels godt have ret i, jeg føler også selv at de er blevet en smule dyrere for hver generation af telefoner, men.

Samtidig er selv deres nyeste topmodel (OnePlus 9 Pro) stadigvæk med en pris på 7.000Kr, hvorimod den bedste IPhone (IPhone 12 Pro) er 8.900Kr, og Samsungs (Galaxy S21 Ultra 5G) er 9.799Kr.

Så lidt billigere i forhold til deres konkurrenter er de da stadigvæk. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Så lidt billigere i forhold til deres konkurrenter er de da stadigvæk. 🙂

Det går an på hvor du køber tingene. Altså jeg købte en iphone 12 pro max for 7800 pga mobilrabat, og jeg var også ved at blive træt af android generelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sunix skrev:

Det går an på hvor du køber tingene. Altså jeg købte en iphone 12 pro max for 7800 pga mobilrabat, og jeg var også ved at blive træt af android generelt.

 

Så det er bare OS du ikke kan lide? 

Det er jo personligt fra person til person.. Jeg vil heller aldrig selv købe en iPhone kun grunden at jeg ikke bryder mig om iOS

På 24/03/2021 den 6:57 PM , Guzern skrev:

Jeg er fint tilfreds med min 7Pro, det eneste der ærgrer mig er at det er umugeligt at finde noget panser, som faktisk virker uden at ødelægge touch funktionen...

 

Lad nu bare vær med at have al det lort på.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.