Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]“Bælze”


Bælze
 Del

Recommended Posts

 

In-game navn: Bælze

SteamIDSTEAM_0:1:533196428

Alder: 13 små år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Har altid ville være en del af rigspolitiet, da jeg sys det er maks fedt, og lave det der extra gode politi rp. Jeg elsker også at holde et overblik over politi styrken, og have de extra gode fordele, som man nu har. For ikke kun at snakke om hvad jeg sys er fedt. Vil jeg helt bestemt også mene jeg sagtens kan håndterer politiet, uden alting bliver mos der ud af. Er meget for at folk får et ord indført, og også har noget at skulle have sagt. Så kommer helt klart til at være en retfærdig vicerigs. Der ligger selfølgelig et kæmpe pres som vice, men ville slet ikke mene det et problem for mig. Er en meget hård, men også retfærdig betjent. Så ville godt kunne finde ud af at have den extra magt. Jeg kan netop også træffe de rigtige valg, men som du kan se nede under, er jeg meget for at det ikke kun er mig der gør det.  Kan også bidrage til noget godt politi arbejde, da jeg nu har spillet på serveren i nogle år, og har styr på reglerne. Ellers kan generelt set bare godt lide at være betjent, og hyg mig med mine venner, og andre spillere. 

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Vil gerne opnå at alle får noget at skulle have sagt, og det ikke kun er mig, men generel hele styrken som bestemmer. At man laver ordentligt sammenhold, og træffer valg sammen. Håber bare at folk godt kan lide mit arbejde som vice, og kan tænke ‘Han er da meget god til sit arbejde, i en alder af 13’  - 

Er meget for man samarbejder, og hjælper hinanden, og lige det har jeg tænkt mig at gøre extra meget ud af, hvis jeg fik muligheden.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Er meget inaktiv her for tiden. Men det er der nogle grunde til. Men kommer stærkt tilbage igen, og kommer helt klart til at en helvedes masse politi, selvom jeg ikke er vice. Vil dog også gerne indrømme at nogle gange jeg har været betjent, har nu ikke taget det helt seriøst, og faktisk har været en smule nazi. Men den vane er jeg gået lidt fra, da det aldrig kunne betale sig. Ved udmærket godt jeg mindre årig, men håber ikke det går hen og ødelægger mine chance lidt, for kan sagtens tage det seriøst selvom jeg har den alder, jeg nu har.

 

Ved ikke rigtig hvad ellers man skal skrive. Det kan godt være der kommer nogle tilføjelser engang imellem. Men ellers vil jeg mene jeg har sat ord på lidt af det hele.

I må fortsæt en god dag der ude - i må meget gerne komme med noget konstruktiv kritik til mig, det jeg bleg for at svare på. glæder mig til at høre fra jer.

 

//Bælze

 

Redigeret af Bælze
  • +Rep 5
  • -Rep 6
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.