Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Tom Tango


 Del

Recommended Posts

 

In-game navn: Tom Tango

SteamID:STEAM_0:0:29213594

Alder:15år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg syntes jeg har godt styr på at være en del af politiet og samtidig seriøs i mit arbejde. Elsker at spille som betjent når jeg er det. Tager det seriøst og er engageret i mit arbejde. Jeg kan godt lide at tale med folk og skabe en god og hyggelig stemning 😄

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Seriøst arbejde. Holde orden i tingene og skabe en god politistyrke. Hvis det er nødvendigt at fyrre nogen og starte forfra så kan jeg gøre det. Det handler også om godt samarbejde f.eks. at hvis vi rykker ud til et nødopkald om raid gælder det om ikke bare at storme ind men lægge en plan for hvordan vi skal komme ind hurtigst muligt og ikke forvolde megen skade men stadig få arresteret raiders'ne og bringe de folk som måske, måske ikke er kidnappede i sikkerhed.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

At jeg er meget aktiv på serveren og er en god betjent hvis jeg selv skulle sige det

 

 

Udfyld bare formularen i et kort format. 

  • +Rep 4
  • Kreativt 1
  • Sødt 1
  • -Rep 9
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.