Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Hizlau Johnson


Hizlau
 Del

Recommended Posts

Det er altså så sjovt, at du gang på gang kommer tilbage, når ansøgningerne åbner.
Dette gjorde du bla. med staffansøgningerne men ligeså også med vicerigs ansøgningerne.

Hvis du ikke har dedikationen til at spille, når du ikke har en 'magtfuld' rolle, hvorfor skulle vi så tage dig til betragtning? Du har ikke vist os, hvad du kan, og derfor kan jeg ikke give dig nogen kvalificeret reputation.

Alt i alt, så er du jo en super venlig person, men jeg bliver helt ærligt forarget over, at du tror du kan hoppe ind foran andre, som reelt set sidder og er politibetjente hver eneste dag, og virkelig brænder for at være vicerigs.
 

  • Zing! 2
  • -Rep 1
  • Tud (-REP) 3
Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Det er altså så sjovt, at du gang på gang kommer tilbage, når ansøgningerne åbner.
Dette gjorde du bla. med staffansøgningerne men ligeså også med vicerigs ansøgningerne.

Der er jeg uenig. Sidste jeg ansøgte som staff var d. 27. oktober 2020, og vicerigs var d. 25. september 2020. De sidste gange der har været ansøgninger har jeg ikke ansøgt da jeg selv vidste at jeg ikke spillede nok. Da jeg ansøgte sidste spillede jeg stadigvæk meget aktivt, og jeg var på næsten hver dag. Så jeg forstår ikke hvad du mener med at jeg kommer tilbage hver gang der er ansøgninger. Jeg skrev også selv at jeg ikke har været aktive i de sidste par måneder, men måske var det ikke nok, så du får lige grunden til det. Jeg har hele marts haft min økonomi frosset, og den blev først gendannet i går. Jeg ved ikke om du har prøvet det, fordi der er ikke rigtig nogen grund til at spille når det er. Jeg ansøgte kun fordi den blev gendannet, da det gjorde at jeg kunne spille igen hvor det også er sjovt. 

 

9 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Alt i alt, så er du jo en super venlig person, men jeg bliver helt ærligt forarget over, at du tror du kan hoppe ind foran andre, som reelt set sidder og er politibetjente hver eneste dag, og virkelig brænder for at være vicerigs.

Jeg forstår ikke hvad du mener med at hoppe ind foran de andre. Jeg tror godt Boris og de andre som kigger på ansøgningerne og vurdere dem kan finde ud af det. Så hvis jeg bliver accepteret er det vel fordi jeg opfylder alle deres ønsker, og dem som ikke blev accepteret opfyldte dem ikke. Så man kan jo ikke hoppe ind foran andre og blive accepteret, da de kigger på alle og vælger de bedste når de har brug for en ny vicerigs. Det er ikke en kø hvor de vælger den første. 

Der står også i info til om ansøgning "Vi i rigspolitiet vil holde øje med dig og kigge på dine kompetence evner løbende." så jeg går ud fra at de ikke bare vælger ud fra min ansøgning, men ud fra hvordan jeg er som betjent. 
Der bliver først valgt en ny vicerigs når der er brug for en. Jeg har i de seneste par dage spillet som betjent hvor der altid var en vicerigs på. Derfor vurderede jeg det til at der ikke er brug for en vicerigs lige nu. Derfor lavede jeg en ansøgning så de vidste at jeg var interesseret, og jeg ville kunne nå at vise at jeg er værdig til jobbet inden de havde brug for en. 

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.