Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Business Egon


 Del

Recommended Posts

In-game navn:  Business Egon

 

SteamID: STEAM_0:1:76371142

 

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg er en kompetent betjent som har styr på regelsættet som der er på serveren men også ønsker at bidrag men hvad jeg har til styrken, og jeg prøve så vidt muligt at få skabt noget kvalitet i stand for kvantitet ud af de forskellige rp situationer som der kun opstå både ind game men også på discord.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil gerne opnå gode rp og skabe den bedst mulig styrk som en værre kun ønske sig og prøve at lave gode rp situationer som der opstår når man er vicerigs for eksempel klager,oplagring af den ny styrke/medlemmer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er gode til league of legends.

  • +Rep 9
  • -Rep 6
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep,

Du var under mig idag, da jeg var vice i trænning.

DU adlød mig ikke, gik noget imod dig gik du instant til Sebaak.

Du kører rundt med en civil i konfiskeret bil, jeg stopper dig fordi du kører ulovligt, jeg ved ikke du er betjent og det gør dig ikke fritaget, hvor efter den civile tager bilen, det er DIN skyld, ikke min.

Så har intet godt og sige om dig

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
  • -Rep 1
  • Dum 5
Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Business Egon skrev:

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg er en kompetent betjent som har styr på regelsættet som der er på serveren men også ønsker at bidrag men hvad jeg har til styrken, og jeg prøve så vidt muligt at få skabt noget kvalitet i stand for kvantitet ud af de forskellige rp situationer som der kun opstå både ind game men også på discord.

Det er jo ikke sandt.

 

- Reputation

Så sent som i går, adlød du næppe fra en højere-rangeret, det indebærer at Phillip var prøve-vice, og du lyttede slet ikke, du fik en civil persons bil stjålet - dog var det med hjælp fra Phillip, men stadig ikke acceptabelt.

 

Jeg er enig med Phillip, om at du brokkede dig ved det mindste, som om det var en børnehave-klasse.

 

Har desværre ikke en fin lille video, skal nok se om jeg kan skaffe det.

 

Når du tog dig sammen, kunne du godt finde ud af at være betjent, men det er ikke godt nok at det kun er når du tager dig sammen.

 

- Men held og lykke alligevel Egon. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Phillip Smith skrev:

DU adlød mig ikke, gik noget imod dig gik du instant til Sebaak.

Fordi jeg ikke adlød dig var fordi de 2 ting som DU gjorde forkert var nok til at jeg valgt at gå til Sebaak. Med hvad jeg kunne høre så har du heller ikke hørt hvad der bliver nævnt over radioen som jeg sagde.
 

12 timer siden, Phillip Smith skrev:

Du kører rundt med en civil i konfiskeret bil, jeg stopper dig fordi du kører ulovligt, jeg ved ikke du er betjent og det gør dig ikke fritaget, hvor efter den civile tager bilen, det er DIN skyld, ikke min.

Som du selv skriver så var bilen konfiskeret derfor så ved du nok godt at det er fordi der en en politibetjent som køre rundt i den. Fordi jeg køre ulovligt var fordi jeg kom til at ramme Champens bile som var i tunnelen som du sikkert også så. Men hvis vi lige skal lege voksne engang, så er det jo menneskeligt at fejle.

 

 

12 timer siden, Phillip Smith skrev:

DIN skyld, ikke min.

Hvis du kan fortælle mig hvor det høre hjemme at det var min skyld at DU ikke hørte hvad jeg sagde til dig og DU ikke kigger nede i chatten som der står at billen er konfiskeret(som du også selv skriver) og som jeg sagde til dig,"jeg har alt under kontrol" selvom Maxx sad i bilen.
 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

 

Her kommer hvorfor.

- Flink fyr, meget nede på jorden

- Tone leget er kontrolleret

- Du laver noget fedt RP

- Du har godt styr på regelsættet 

 

De gange hvor vi har været betjente har det altid været en fornøjelse, og den Rp du medbringer er priceless.

Synes helt klart at du skal have en chance.

 

Knæk og Bræk ❤️  

Redigeret af Lars Lømmel
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

- Reputation

Så sent som i går, adlød du næppe fra en højere-rangeret, det indebærer at Phillip var prøve-vice, og du lyttede slet ikke, du fik en civil persons bil stjålet - dog var det med hjælp fra Phillip, men stadig ikke acceptabelt.

 

Jeg er enig med Phillip, om at du brokkede dig ved det mindste, som om det var en børnehave-klasse.

 

Har desværre ikke en fin lille video, skal nok se om jeg kan skaffe det.

 

Når du tog dig sammen, kunne du godt finde ud af at være betjent, men det er ikke godt nok at det kun er når du tager dig sammen.

 

- Men held og lykke alligevel Egon. 🙂


Jeg har set hvad du skriver, jeg kan godt se hvad du mener og skal nok prøve så vidt muligt at rette mig ind. Tak fordi du skriver

3 minutter siden, Lars Lømmel skrev:

+ Rep

 

Her kommer hvorfor.

- Flink fyr, meget nede på jorden

- Tone leget er kontrolleret

- Du laver noget fedt RP

- Du har godt styr på regelsættet 

 

De gange hvor vi har været betjente har det altid været en fornøjelse, og den Rp du medbringer er priceless.

Synes helt klart at du skal have en chance.

 

Knæk og Bræk ❤️  

Tak❤️

 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Business Egon skrev:

Fordi jeg ikke adlød dig var fordi de 2 ting som DU gjorde forkert var nok til at jeg valgt at gå til Sebaak. Med hvad jeg kunne høre så har du heller ikke hørt hvad der bliver nævnt over radioen som jeg sagde.
 

Som du selv skriver så var bilen konfiskeret derfor så ved du nok godt at det er fordi der en en politibetjent som køre rundt i den. Fordi jeg køre ulovligt var fordi jeg kom til at ramme Champens bile som var i tunnelen som du sikkert også så. Men hvis vi lige skal lege voksne engang, så er det jo menneskeligt at fejle.

 

 

Hvis du kan fortælle mig hvor det høre hjemme at det var min skyld at DU ikke hørte hvad jeg sagde til dig og DU ikke kigger nede i chatten som der står at billen er konfiskeret(som du også selv skriver) og som jeg sagde til dig,"jeg har alt under kontrol" selvom Maxx sad i bilen.
 

Du har ikke noget alt under kontrol, hvis der sidder en civil i din bil.


Du kan ikke indse din egne fejl, det er et problem.

Kan ikke se dig som Vice på nuværende tidspunkt

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Phillip Smith skrev:

Du har ikke noget alt under kontrol, hvis der sidder en civil i din bil.

Bare fordi der sidder en civil i min bil har det ikke på nogen åre sagde været et problem. Det blev først et problem efter DU kom og stoppet mig.

 

 

4 timer siden, Phillip Smith skrev:

Du kan ikke indse din egne fejl, det er et problem.

Af hvad jeg ved så taler du ikke 100% fordi du vælger kun det ud som du kan få mest ud af for eksempel at jeg rammer champen i tunnelen. Du ser ikke det fuld billede som der er i de 2 sager som jeg kom med til Sebaak den dag og som jeg skriver til MRBennetsen✔ “Jeg har set hvad du skriver, jeg kan godt se hvad du mener og skal nok prøve så vidt muligt at rette mig ind.” derfor kan jeg godt se mine egne fejl men du kan ikke se dine.

Hvis det er at du vælger at svar på det her. Så kan du lige så godt vise den video af det hele fordi du har hvis ikke helt rent mel i posen

Link til kommentar
Del på andre sites

 

12 minutter siden, Business Egon skrev:

Bare fordi der sidder en civil i min bil har det ikke på nogen åre sagde været et problem. Det blev først et problem efter DU kom og stoppet mig.

 

 

Af hvad jeg ved så taler du ikke 100% fordi du vælger kun det ud som du kan få mest ud af for eksempel at jeg rammer champen i tunnelen. Du ser ikke det fuld billede som der er i de 2 sager som jeg kom med til Sebaak den dag og som jeg skriver til MRBennetsen✔ “Jeg har set hvad du skriver, jeg kan godt se hvad du mener og skal nok prøve så vidt muligt at rette mig ind.” derfor kan jeg godt se mine egne fejl men du kan ikke se dine.

Hvis det er at du vælger at svar på det her. Så kan du lige så godt vise den video af det hele fordi du har hvis ikke helt rent mel i posen

Jamen, så viser jeg videoen

I kan se den her, beklager det flimmer, det er min shadowplay

 

 

  • -Rep 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Jamen, så viser jeg videoen

I kan se den her, beklager det flimmer, det er min shadowplay

Det sjove er lidt hvor er alt det som jeg sagde ved søhusene/da mig Xean/Mic og Kjeld prøvet at stoppe Dynn eller da vi tog den ved pd sammen med Sebaak.

Det giver så mig en konklusion på at DU IGEN kun vælger det som hjælper dig mest og ikke det fuld bildet.
 

Derfor hvis du ønsker at tage den her diskussion vider så send hele videoen/alt det som jeg står og snakker om i videoen og ikke kun det lille udsnit som kun hjælper dig og ikke giver en synsvinkel fra min side.

 

Redigeret af Business Egon
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.