Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Business Egon


 Del

Recommended Posts

In-game navn:  Business Egon

 

SteamID: STEAM_0:1:76371142

 

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg er en kompetent betjent som har styr på regelsættet som der er på serveren men også ønsker at bidrag men hvad jeg har til styrken, og jeg prøve så vidt muligt at få skabt noget kvalitet i stand for kvantitet ud af de forskellige rp situationer som der kun opstå både ind game men også på discord.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil gerne opnå gode rp og skabe den bedst mulig styrk som en værre kun ønske sig og prøve at lave gode rp situationer som der opstår når man er vicerigs for eksempel klager,oplagring af den ny styrke/medlemmer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er gode til league of legends.

  • +Rep 9
  • -Rep 6
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep,

Du var under mig idag, da jeg var vice i trænning.

DU adlød mig ikke, gik noget imod dig gik du instant til Sebaak.

Du kører rundt med en civil i konfiskeret bil, jeg stopper dig fordi du kører ulovligt, jeg ved ikke du er betjent og det gør dig ikke fritaget, hvor efter den civile tager bilen, det er DIN skyld, ikke min.

Så har intet godt og sige om dig

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
  • -Rep 1
  • Dum 5
Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Business Egon skrev:

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg er en kompetent betjent som har styr på regelsættet som der er på serveren men også ønsker at bidrag men hvad jeg har til styrken, og jeg prøve så vidt muligt at få skabt noget kvalitet i stand for kvantitet ud af de forskellige rp situationer som der kun opstå både ind game men også på discord.

Det er jo ikke sandt.

 

- Reputation