Hop til indhold
Stavox

Rework af drugs på downtown?


Pleb
 Del

Recommended Posts

Jeg synes ikke de ting som mange godt lide skal fjernes f.eks. weed systemet. Jeg synes dog det kunne være fedt med noget nyt, og hvis det er et noget som vi alle kan lide, så kunne det godt være en mulighed at skifte det gamle ud.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

Altså Double Weed & XP til gangs ville trække gangs over på Downtown, og hvis man oveni købet laver nogle specielle biler, som kun kan fåes derinde, ville folk nok få dem, og så skaffe dem til Evo eller lignende? 🤷‍♂️

Lad os få ATV'er tilbage på downtown.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
På 22/03/2021 den 4:06 PM , Monada skrev:

Men hvorfor er Downtown egentlig ikke særlig populær?

Jeg er bare ikke Fan af mappet, da jeg syntes der er alt for mange underground ting som er lidt besværligt, og der ikke er så mange køre muligheder med bil

ved ikke om jeg er den eneste, men håber det kan hjælpe

🙂

Redigeret af Vincent Vega
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Dengang jeg grindede for hårdt kom DownTown jo også lige pludsligt ind som en server tre, hvilket dengang var pisse fedt.
Jeg syntes stadig den dag i dag at downtown er et mega fedt map, men jeg tror simpelhent bare at det er for svært for folk at sætte sig ind i mappet. Mappet kan udadtil godt se virkelig fucking stort ud, hvilket det på nogen punkter også her. Men ligesom alle mulige andre ting, så lære du det og når du først kan det er det et pisse fedt map med langt flere RP muligheder end EvoCity.

En af de ting der helt klart får mig til at vil vælge downtown til en hver tid er at alting derinde ikke handler om at bygge kæmpe fucking sorte baser over det hele, mappet er lagt meget mere op til at folk skal have deres butikker i små butik facader, og at alting er meget tæt på hinnanden. Hvilket i min optik bare forhøjer RPen rigtig meget. 
Jeg TROR dog også at folk ikke spiller derinde af overstående grund.  De største bander på serveren kan bare ikke finde ud af at lave RP, i deres optik handler alt om stoffer og penge, og de har den holdning at man skyder på alt. Det er begrænset på downtown, igen grundet at det ikke er muligt at have en kæmpe sort beton base midt i det hele. 

Derudover syntes jeg som @Houston skriver, at der skal tilføjes noget helt nyt på lige præcis den server. Det er ikke nok at lave en kopi også tilføje små ting til downtown.
I min optik skal der laves helt nye systemer og måder til at være kriminel på, bare for at lave noget andet og noget nyt. 

Men ja overordnet tror jeg bare at folk ikke spiller derinde da det ikke er muligt at bygge kæmpe baser, desværre.
Rigtig god aften 🙂

// Kongen
 

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.