Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Monada


Pleb
 Del

Recommended Posts

In-game navn: 

Monada

 

SteamID:

STEAM_0:1:207570461

 

Alder:

Jeg er 14 år gammel. Fylder 15 år om 2 uger.

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg skal være en del af ledelsen, fordi at jeg er super aktiv ingame. Jeg er aktiv både som kriminel, men også som betjent. Balancen er der, så det også er sjovt for mig at spille.

Jeg har prøvet at være en del af rigspolitiet 2 gange. Begge gange har jeg sagt op, men jeg ved hvordan et korps skal fungere, og jeg ved hvilke færdigheder man som vicerigspolitichef skal have.

 

Mine erfaringer er et stort plus efter min mening, og med min kompetence vil jeg altid prøve at lave det sjoveste ud af rp'en der forekommer.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil gerne opnå at give andre spillere et grin på læben, men samtidig fjerne alt kriminelt aktivitet på serveren - i hvert fald når jeg er på som vicerigs 🙂

Derudover vil jeg gerne samle et korps, som har kompetence til at lave noget fedt RP en gang i mellem. Så man kan lave noget realistisk rp en gang i mellem. Bare for at have det sjovt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej. 

  • +Rep 12
  • Hat 1
  • Sødt 1
  • -Rep 12
  • Tud (-REP) 1
  • Løvebror 2
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

+rep

du kan være seriøs når du altså har lyst (regner stadig med du kan)

flink

generelt bare flink person der godt kan påtage sig ansvar når du altså også har lyst.

 

// xkow

Besked også betalt af Monada

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.