Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Chimsi


Chimsi
 Del

Recommended Posts

 

In-game navn:  Chimsi

SteamIDSTEAM_0:1:95137821

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:
Jeg syntes as jeg skal være med I ledelsen fordi -
Jeg kan bidrage med en meget aktiv styrke har også spillet på serveren I mange år.
Jeg kan opføre mig professionelt Imens jeg er under pres.
Jeg tager hensyn til de nye spillere som ikke har lige så meget erfaring med loven som jeg har, jeg forbliver altid på radioen og respondere til nødopkald/backup, giver altid en locations opdatering når vi er i gang med en eftersættelse, snakker pænt og værtsætter mine kollegaers arbejde.
Jeg prøver altid at have en god tone med alle borgere, og jeg syntes selv jeg har gjort et fint stykke arbejde de gange jeg har været betjent.

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:
Jeg vil gerne opnå en stabil styrke som kan gøre deres job ordenligt.

Vil gerne lære at folk kan lave fejl også lære af dem til næste gang, I stedet for bare at demote dem.
Vil også gerne have folk til at være på radioen altid, vil gerne lave flere radio checks
Vil gerne lære folk at tage hensyn til andre spillere som ikke kan Politiloven så godt og hjælpe dem undervejs

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, det er der ikke.

  • +Rep 5
  • -Rep 8
  • Tud (-REP) 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.