Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]MRBennetsen


 Del

Recommended Posts

2 timer siden, Nichzar skrev:

+Rep

Meget aktiv betjent

Venlig

Dog når han er betjent bruger han meget tid på at bygge/e2 i stedet for politi arbejde.

Ye, ved jeg har brugt meget tid på det for det sidste, har uddybet lidt hvorfor i min ansøgning nu, det er for at nyere spillere, har noget at bidrage med, i stedet for at de kommer ind uden noget. Har et PD som snart bliver lagt op, skal blot lige have lavet det sidste på det.

🙂

 

7 timer siden, stormerbach skrev:

+Rep 
-Kender reglerne

-Meget ofte betjent

-Dedikere meget tid til ansøgningen

Held og lykke 

5 timer siden, Willi_ skrev:

+REP

- Ofte betjent

- Kender reglerne

- Venlig

- Hjælpsom

- Brænder for det

Jeg takker for de gode ord. 🙂

Redigeret af MRBennetsen✔
  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 minut siden, landmanden skrev:

- Men ser dig for det meste stå og kode e2 eller bygge PDBase eller Roadblock 

- kan ikke regalerne (byggeregaler)

- laver ikke politi arbejde når du er politi

så -rep

Goddag, vi mødtes jo for 5 minutter siden, hvor du var yderst utilfreds med mit PD. Når der intet politiarbejde er, står jeg oftest på PD, hvilket der ikke er mange der har et problem med. Jeg koder, bygger osv. så jeg kan skabe en bedre RP når det kommer. - Og igen, jeg koder kun når der ingen meldinger er om biljagter osv.

 

Du nævner det med byggeregler, men mit PD er endnu ikke færdigt endnu, hvilket forklarer de to fejl du pointerede, begge af fejlene var fordi der ikke var 1x1 i raidindgangen, hvor der så var 1x1 ved den første, ikke desto mindre, den anden var jeg ikke opmærksom på, eftersom jeg stadig er ved at optimere mit pd. Jeg kan godt byggereglerne, men tjekker ikke alting imens jeg bygger, det er som regelt efter jeg har bygget mit "færdige produkt"

 

Jeg henviser til første afsnit.

Redigeret af MRBennetsen✔
Kom til at trykke noget dumt. :(
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
36 minutter siden, Po_ skrev:

Hey, 

 

Jeg har valgt at give dig -rep dette er fordi jeg synes du er lidt for hurtig til at anholde, og du ikke tager dig tiden til at have en ordentlig dialog

Hey Po! ✌️

 

I mit hovede er det ikke nødvendigt at skabe en dialog når jeg ser hændelsen. Det er under ingen omstændigheder tilladt at skyde folk, medmindre det er selvforsvar. En trussel verbalt giver ikke lovlig ret til at skyde.

 

Er det kørsel, og du rammer en politibil, vil det tælle som forsøg på manddrab.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.