Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Phillip Smith


Recommended Posts

In-game navn: Phillip Smith

SteamIDSTEAM_0:1:89791071

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg skal være en del ledelsen, fordi jeg har erfaringen, og jeg vil faktisk gerne bidrage til korpset med de erfaringer jeg har fra feks FiveM

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg har været sammen med Michael K som vice, jeg har stået og ført et kort på pd hvor jeg har hørt mange kunne lide det.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg er en tidligere kæmpe troll, jeg har ændret mig og håber i vil give mig en chance

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Phillip Smith skrev:

Jeg er en tidligere kæmpe troll, jeg har ændret mig og håber i vil give mig en chance

 

Du har jo på ingen måde ændret dig?


Her for et par dage siden sad jeg sammen med @Boris Димитри og nogle andre Staffs i et Staffrum hvor du så joiner. Jeg siger så, "nå gutter, jeg skrider sku i seng" bare for sjov, hvor du så begynder at svine mig til. Hvis jeg ikke tager helt fejl, så sad du også og svinede Boris til samt nogle af de andre fordi vi sagde du skulle smutte ud af rummet. 

 

Jeg forstår bare ikke hvordan du kan få dig selv til at være sådan? Jeg tror personligt selv at du er en normal knægt på 16 år som godt kan finde ud af at opføre sig pænt, men lige når det kommer til at sidde i et rum med andre på Stavox, så det som at du glemmer hvem du er, og begynder at opfører dig som en på 12.

 

Har intet personligt imod dig, @Phillip Smith, men synes sku ikke rigtigt du har ændret dig ret meget her på det sidste, sorry to say.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Beetle skrev:

Endnu en troll ansøgning ligesom sidst, eller prøver du rent faktisk at komme ind i rigspolitiet?

Faktisk ikke troll ansøgning, der skal nok gå lidt tid endnu.

Men det er vel altid godt og faktisk vise man gerne vil med og sende ansøgningen 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Gennemsnitlig/Neutral Reputation.

  - Du viste at du kunne være betjent i går,

  - Du har lavet lidt småfejl, men det vil alle gøre,

  - Du virkede seriøs, men for seriøs, som vil forsvinde med tiden - Og højest sandsynligt.

  - Du har et meget dårligt ryg,

  - Du er/har været en kæmpe troll - også for nyligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.