Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Tonny


Tonny
 Del

Recommended Posts

 

In-game navn: Tonny

SteamIDSTEAM_0:1:163329932

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg har sådeles større erfaring indenfor ledelse end de fleste. Jeg arbejder med at lede ungarbejder i min "fritid" (aka slavejob) dette indebære også at motivere mine arbejdere så de har lyst til at arbejde i stedet for at slacke. Jeg har været en del af Stavox i sådan cirka 4 år, så jeg har set Stavox vokse samt set politijobbet blive gjort mere anderledes. Jeg var også en af dem der foreslog at have en "ledelse" i politiet (Kilde 1). Jeg er MEGET tit politi inde på serveren retter sagt er jeg KUN politi så jeg ville mene at det ville gavne jer, hvis I hyrede mig ind i politiledelsen.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg har set flere forskellige Vicerigspoliticheffer og har altid givet dem ros for deres håndtering af politiet. Jeg ville meget gerne få folk til at være mere organiseret når man raider i stedet for man står udenfor for basen og skyder på en bulletproof væg. Jeg vil også meget gerne fjerne "minges" fra politistyrken ex. "(D.20/03/21.. Der var en igangværende eftersættelse og information om køretøjet bliver sagt over radio, men så er der en anden person som vælger at sige "Hold kæft" hvilket ikke er acceptabelt."

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Tusinde tak for at læse min ansøgning

 

Kilde 1 :

 

Redigeret af Tonny
  • +Rep 1
  • -Rep 7
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.