Hop til indhold
Stavox

Cablemanagement


Aqmed Miller

Recommended Posts

Du skal ikke prøve
Bare giv op
Hvis du ikke giver op kommer det her til at ske:
Du bruger 2 timer på at få det til at se pænt og rent ud, og du er blevet lidt glad
2 uger efter skal du du hen til en ven og bruger 1 time på at tage det ned
Du kommer hjem efter 3 dages intens gaming hvor man er blivet flækket hele tiden

Du magter ikke at sætte det op og du er tilbage til det gamle hvor det bare er en bunke af kabler.

Hvis du har en gaming bærbar som du tager hen til dine venner så kan du godt lave cable management, og der er kun en god ting STRIPS og meget god tape

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Hizlau skrev:

Du skal ikke prøve
Bare giv op
Hvis du ikke giver op kommer det her til at ske:
Du bruger 2 timer på at få det til at se pænt og rent ud, og du er blevet lidt glad
2 uger efter skal du du hen til en ven og bruger 1 time på at tage det ned
Du kommer hjem efter 3 dages intens gaming hvor man bliver flækket hele tiden

Du magter ikke at sætte det op og du er tilbage til det gamle hvor det bare er en bunke af kabler.

Hvis du har en gaming bærbar som du tager hen til dine venner så kan du godt lave cable management, og der er kun en god ting STRIPS og meget god tape

100% enig - ingen grund til at gøre noget ved det med mindre man har meget overskud og lige har lyst, ellers er det pretty much bare waste of time

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har af den grund anskaffet mig en ekstra computer jeg kan have med på farten og dertil en skærm.

Jeg kunne godt tænke mig et clean setup da jeg nu lige har været ude og købe skærmarme til min skærme, bygget et skrivebord og gjort klar til at få det til at ligne noget andet end en teenagegrotte der lugter af gnu. Mit største problem er bare kablerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Hizlau skrev:

Du skal ikke prøve
Bare giv op

 

Brandvarm yesman. Den nemmeste måde at fuldføre flot cable management er helt klart med strips. Alle mine venner bruger det og har crazy flotte setups.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.