Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request - YoungO


Trold

Recommended Posts

Dit in-game navn: Trold
Spillerens in-game navn: YoungO
Dit SteamID: STEAM_0:0:67859931
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:116862343
Tidspunkt for hændelse: ca fra kl 01:00 til 03:33
Hvilke regler er blevet brudt:
1.2
1.4
1.5
1.7 
1.19
Hvad skete der:
Chat:
Det starter med at YoungO og en af hans venner vil have det lidt "sjovt" og vælger at skyde folk i spawn (har jeg ikke video af).
Lidt sener bliver de sur over at de er jailet fordi de drabet folk, youngO vælger så og begynde med at svin os til og true os. 
RDM:
Der var en bil der fløj op på taget, og gad ikke rigtig og komme ned så vi prøver at stå ovenpå hinaden få at komme der op. YoungO vælger så at skyde Poul DiCaprio.
Beviser: Har beviser. billidet er af chat, og videoen er rdm
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Trold,

Jeg kan kun se at du har sendt en video af hans RDM, og det vil jeg give dig ret i. 
Men du har ikke sendt et bevis på det andet, så jeg kan ikke gøre andet end at snakke med ham, og høre om det er rigtig.

Så jeg vender tilbage når jeg har snakket med ham.

 

(Hvis du skaffer nogle flere beviser, kan du sende en privat besked til mig.)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.