Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban-Requests


Recommended Posts

 

Dit in-game navn:Last Warning
Spillerens in-game navn:*MTG*Znap - Emre2005 - Yung Ferg - Liderlige lone
Dit SteamID: STEAM_0:1:6224595
Spillerens SteamID:STEAM_0:0:144914439 STEAM_0:1:168372310 STEAM_0:0:143678868 STEAM_0:1:95385046
Tidspunkt for hændelse: kl.22:52 til 22:53
Hvilke regler er blevet brudt: 1.4 Ingen RDM/RDA/CDM (Random Death Match / Random Arrest / Car Death Match). og Failrp
Hvad skete der: De begynder bare at skyde på hinanden uden grund 
Beviser:https://medal.tv/clips/46001617/d1337VrFgKTS
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik besked at jeg uheldigvis var kommet indunder denne request. Det ser jeg som en komplet fejl eller misforståelse. Når i admins ser hans klip så kan i se jeg skyder emre fordi hver gang han respawner skyder han politiet. Jeg downer ham og siger til last warning kan du banne ham fordi jeg troede at han var admin. Jeg kan ikke se nogen grund til et ban eller "timeout" til mig eftersom jeg downer en mrdm'er for at få ham til at stoppe. Jeg håber det er en misforståelse fra din side ellers så skaber du en historie. Jeg har kun hørt gode ting om dig så tror at det er en misforståelse fremfor en rettet falsk rapport. Jeg undskylder for hvis det ligner jeg falder ind i den gruppe hvilket jeg helst ikke vil. Sebaak snakkede jeg med efter og han arbejder på at få de andre bannet. Eftersom de begyndte at skyde folk i fængslet. Jeg kan godt forstå hvorfor det fra din synsvinkel ligner at jeg var "involveret" i failrp. Men det kan jeg sige det er jeg ikke og det ville jeg ikke blive set som om jeg er. VH Liderlige Lone

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med jer. Jeg ved god jeg ikke er helt en del af denne ban Request. men har også nogle bevis mod drengende som blev taget ca 30 min sener end det første klip.
Som viser hvordan de Henretter Chimsi mens han er i jail.

Efter jeg klippe dette kom en af dem over og sage at hvis jeg ikke gør som de siger Vil de også skyde mig... Så nævner jeg for dem de burde lade mig være fordi jeg video optager alt de laver og jeg sagde også dette for at få dem til at gå "når jeg kommer fri gå jeg vice og demoter jer alle hvis du ikke forlader jailed". 
Det virkede de smuttede og mig og chimsi fik hakkede os ud i fred. 
Håber i kan bruge dette klip
forsat god dag 🙂
https://medal.tv/clips/46003156/d1337HLa61JF
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.