Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Ansøgning


Mama Munk

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:0:514338787

Hvorfor skal du unbannes: jeg vil gerne unbannes fordi, jeg plejede at spille virkelig meget på jeres server og elsker at spille derinde. for et årstid siden sad jeg og kedede mig, så jeg gik ind på jeres server gav alle mine penge væk, dræbte mange personer og brød nlr. jeg bad endda selv om ban hvilket var virkelig dumt. Jeg er indforstået med at det var uacceptabelt gjort, både mod jer og de spillere som spillede derinde. Jeg elsker at spille inde på jeres server, jeg har styr på alle jeres regler eftersom jeg har spillet derinde i flere hunderede timer. Jeg er blevet ældre og klogere og har indset at jeg gerne vil tilbage på jeres server, hvis i gerne vil have mig tilbage. Jeg håber i forstår at det er aldrig noget jeg vil gøre igen, jeg har lært af mine fejl og jeg har fået spillet meget FiveM siden da, så jeg har helt styr på reglerne. Jeg håber i kan se det var en dum fejl der ikke kommer til at ske igen og at i er villig til at give mig en chance, en ny start for at bevise at jeg har ændret mig. Håber vi ses på serveren, til noget god RP. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.