Hop til indhold
Stavox

[Solved] Punkteret dæk


zeber
 Del

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
På 04/03/2021 den 6:06 PM , Gunner skrev:

Enten en regel imod dette, eller gøre så den ikke automatisk fikser den, når man putter den i garagen.

altså det ville jo være fedt nok med idéen men hvad så vis der ikke er nogle mekaniker på. Skal den så bare tage er vis beløb fra din konto og fix den ??
eller bare ikke gøre noget ved det. Men lige frem lave en regel imod det så bliver det sådan en staff det er i noclip der er over som sidder og kigger om folk garage fixer. men så syntes jeg bare det bliver noget alá fiveM. 😕

 

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, anton jensen skrev:

altså det ville jo være fedt nok med idéen men hvad så vis der ikke er nogle mekaniker på. Skal den så bare tage er vis beløb fra din konto og fix den

??
eller bare ikke gøre noget ved det. Men lige frem lave en regel imod det så bliver det sådan en staff det er i noclip der er over som sidder og kigger om folk garage fixer. men så syntes jeg bare det bliver noget alá fiveM. 😕

 

Jeg kan godt se din pointe med reglen, det er nok heller ikke den smarteste måde at fikse det på. Men problemet ligger i, at hvis din bil bliver skudt på eller dine dæk bliver punkteret, og der er mekaniker på, er det jo meget nemmere at køre til cardealeren og despawne din bil, end at få kontakt til en mekaniker. Det ødelægger lidt oplevelsen med at være mekaniker.
 

36 minutter siden, anton jensen skrev:

men hvad så vis der ikke er nogle mekaniker på. Skal den så bare tage er vis beløb fra din konto og fix den ??

Så har du jo stadigvæk "carrepairtool" ligesom normalt.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Gunner skrev:

Så har du jo stadigvæk "carrepairtool" ligesom normalt.

det havde jeg jeg så glemt alt om da jeg skrev min besked 

 

10 minutter siden, Gunner skrev:

Jeg kan godt se din pointe med reglen, det er nok heller ikke den smarteste måde at fikse det på. Men problemet ligger i, at hvis din bil bliver skudt på eller dine dæk bliver punkteret, og der er mekaniker på, er det jo meget nemmere at køre til cardealeren og despawne din bil, end at få kontakt til en mekaniker. Det ødelægger lidt oplevelsen med at være mekaniker.

men kan gost hvad du mener med det at de 10 gange nemmere at køre den i garagen og tage den + det koster ingen penge. og jeg enig med dig at det ødelægger det med at være mekaniker fordi folk hellere ville tage cardealeren og fixe den.

 

 

På 04/03/2021 den 6:06 PM , Gunner skrev:

eller gøre så den ikke automatisk fikser den, når man putter den i garagen.

men tror det bliver en stor opgave at skal lave det fordi du skal have en database eller noget i den stil som holder styr på hvor meget skade din bil har taget og om dine dæk er punkteret.

men ellers en rigtig fed idé 

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.