Hop til indhold
Stavox

[Solved] Vi mangler FearRP!


Zeedo11

Recommended Posts

Jeg er godt nok ved at være træt af at sige "Giv 5000 eller dø" og folk siger "øh bare dræb mig, jeg respawner alligevel". Meningen er, at man skal frygte sit liv som i virkeligheden med FearRP, så man altid vil gøre sit bedste for ikke bare at ofre sig, det gælder også politi der stormer baser, det er så sindsygt dumt, at der ikke er fearrp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mener personligt selv, at FearRP er en spændende ting at diskutere. Jeg er selv en smule 'mixed' på sagen men i sammenhængen med mug, så synes jeg ikke det er optimalt. Jeg er helt enig i, at det er nederen, når folk bare bliver bedt om at blive dræbt. Jeg mener dog, at det ikke giver muligheden for at vælge, om man vil give 5000 eller ej. Så er man bare tvunget til at give 5000, hvis man har råd. Man kan heller ikke kæmpe tilbage, hvis man har et våben i inventar eller på kroppen.

 

Jeg tror også det vil ende med en masse cases, hvor folk er uenige omkring hvad der er FearRP, og hvor langt det går.

 

Vil man kunne /raid og tvinge en person til at lukke dem ind i basen, bare fordi de er under gunpoint, og der ergo er FearRP?

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Fuldstændig enig i, at der burde være undtagelser, men vi kan begge blive enige om, at man vel ikke rigtig kan kalde det rp, hvis man bare siger "Kan godt være jeg har 500.000kr, men jeg har intet vigtigt i min inventar, så skyd mig gerne", det er totalt uden for roleplay temaet, det er der absolut intet roleplay over. Tilgengæld er jeg enig i, at det vil skabe problemer omkring raids, også med at politi, ikke må rushe med Battering Ram, det skal selvfølgelig gennemtænkes, men jeg synes stadig der skal komme en form for seriøsitet i det, at man bare kan sige "Jeg respawner bare, så det ligemeget."

Mvh Zeedo

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver et Stort Nej herfra!

 

Grundet at man næsten intet kan lave på serveren mere uden at skulle "frygte" sit liv.

 

Biljagt, Raid/PDRaid, Carjack  mm. kan du ikke da man jo hele tiden skal tænke på "det her kan jeg dø af"

og dermed vil alt RP relateret sjov være væk.

 

Det vil også ende ud i latterlig mange Cases som Philip også nævner.

7 timer siden, Philipwn skrev:

Jeg tror også det vil ende med en masse cases, hvor folk er uenige omkring hvad der er FearRP, og hvor langt det går.

 

Hvis man ønsker at spille spil med FearRP så skal man spille noget andet som fx FiveM da hele spillet drejer sig om din karakters og hans liv.

 

Jeg kan godt se det smarte i FearRP dog vil det blot ødelægge mere end det vil gavne.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.