Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Vicerigs klage på Matti


Bælze
Message added by Boris Димитри,

Hej bælze tak for din klage.

Jeg har taget en snak med matti, omkring hans kørsel og at han skal tjekke bedre op på om hvor vidt bilen er stjålet eller ej.

Han har lovet, at rette op på de fejl han har lavet. 

 

 

Fortsat god dag.

-Boris

Recommended Posts

Jeg havde  lige carjacket min bil. Idet jeg bakker tilbage, kommer Matti meget vildt kørende ind i en kantsten, og har meget travlt. På det tidspunkt holder jeg midt på pd's pplads, men det ændre ikke på at Matti holder ligeså vel i midten af vejen. Men kan godt se det kun er mig der skal holde mig i højre side, og ikke omvendt. Matti vælger simpelhen at køre fulstændig uansvarligt ind i mig, så jeg endte 10 meter henne af pd's pplads. Jeg vælger self at prøve at kæmpe imod ved at nosse tilbage i ham. Jeg bliver så smidt ud af min bil, og han får chekket meget hurtigt op på om min bil er blevet betalt ud. 

-Alt kan næsten ses på disse klips

-God aften

----------------------------------

https://medal.tv/clips/45403542/d13378Zr659Q

https://medal.tv/clips/45404174/d13372BIfWC0

https://medal.tv/clips/45404280/d13376sCQtyB

 

Link til kommentar

Hej Bælze.

Jeg skal lige forstå det her korrekt. Klager du over, at jeg kører ulovligt eller dit arrest? Det gjorde du nemlig ikke helt klart i den case, som du valgte at kalde omkring episoden tidligere i dag.

Hvis du klager over dit arrest, så er det fuldt ud gyldigt, og jeg kan ikke se, hvorfor det er forkert i dine øjne, da du trods alt ikke har købt din bil ud.

Hvis du så klager over, at jeg er kommet til at ramme dig, så må du da meget undskylde, at jeg kom til at køre ind i dig, dog så bakker du direkte midt ud på vejen, og du kunne sagtens have været kommet forbi, hvis du havde holdt dig i højre side. I casen sendte jeg jer også et screenshot, hvor man kunne se, at jeg reelt set holdte mig i højre vejbane, men du holder akkurat i midten af vejbanerne. Det screenshot kan jeg finde frem igen, når jeg en gang tænder min computer i morgen.
Jeg synes personligt ikke, at det er så voldsomt, at du skal smide en vicerigspolitichef klage på mig, som Philipwn og jeg sagde til dig i den pågældende case, så kunne du have gået til den daværende vicerigspolitichef og klagede over min kørsel. Dette er en fejl, som der kan ske for alle, og du ville lyve, hvis du ikke også har kørt lidt ulovligt som betjent på et tidspunkt i din politi karriere. 

Konklusion af min besked:
Jeg begik en trafikforseelse, som jeg selvfølgelig ikke skal, når jeg er gyldig vicerigspolitichef, men det var et hænderligt uheld. Dit arrest var i sin forstand ikke noget i vejen med, da du trods alt ikke havde betalt din bil ud, hvis du mener, at jeg har metagamet, så har jeg hele episoden fra min synsvinkel, hvor jeg kan vise dig, at jeg reelt set tjekkede økonomi siden på politi appen inden, at jeg valgte at arrestere dig.

Hav en dejlig aften.
 

Link til kommentar
29 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Hej Bælze.

Jeg skal lige forstå det her korrekt. Klager du over, at jeg kører ulovligt eller dit arrest? Det gjorde du nemlig ikke helt klart i den case, som du valgte at kalde omkring episoden tidligere i dag.

Hvis du klager over dit arrest, så er det fuldt ud gyldigt, og jeg kan ikke se, hvorfor det er forkert i dine øjne, da du trods alt ikke har købt din bil ud.

Hvis du så klager over, at jeg er kommet til at ramme dig, så må du da meget undskylde, at jeg kom til at køre ind i dig, dog så bakker du direkte midt ud på vejen, og du kunne sagtens have været kommet forbi, hvis du havde holdt dig i højre side. I casen sendte jeg jer også et screenshot, hvor man kunne se, at jeg reelt set holdte mig i højre vejbane, men du holder akkurat i midten af vejbanerne. Det screenshot kan jeg finde frem igen, når jeg en gang tænder min computer i morgen.
Jeg synes personligt ikke, at det er så voldsomt, at du skal smide en vicerigspolitichef klage på mig, som Philipwn og jeg sagde til dig i den pågældende case, så kunne du have gået til den daværende vicerigspolitichef og klagede over min kørsel. Dette er en fejl, som der kan ske for alle, og du ville lyve, hvis du ikke også har kørt lidt ulovligt som betjent på et tidspunkt i din politi karriere. 

Konklusion af min besked:
Jeg begik en trafikforseelse, som jeg selvfølgelig ikke skal, når jeg er gyldig vicerigspolitichef, men det var et hænderligt uheld. Dit arrest var i sin forstand ikke noget i vejen med, da du trods alt ikke havde betalt din bil ud, hvis du mener, at jeg har metagamet, så har jeg hele episoden fra min synsvinkel, hvor jeg kan vise dig, at jeg reelt set tjekkede økonomi siden på politi appen inden, at jeg valgte at arrestere dig.

Hav en dejlig aften.
 

Blander mig lige, beklager.

Der sker flere gange at betjente glemmer hjulklemme, bare til info anden gang ❤️

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.