Hop til indhold
Stavox

Når R6 er bedst


Kagen

Recommended Posts

1 time siden, Kagen skrev:

Alle de nye reworks på maps har gjort det lort?

Det er ved at være noget tid siden jeg har spillet R6, jeg elsker ideen ved spillet, men Ubisoft.

De havde en hel operation dedikeret til deres recoil. det var noget med at våbenes recoil overhovedt ikke matchede med scopet. Det er heldigvis fixet nu.

Men igen Ubisoft.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Mic skrev:

Det er ved at være noget tid siden jeg har spillet R6, jeg elsker ideen ved spillet, men Ubisoft.

De havde en hel operation dedikeret til deres recoil. det var noget med at våbenes recoil overhovedt ikke matchede med scopet. Det er heldigvis fixet nu.

Men igen Ubisoft.

Synes bare det er arveligt, det er jo et udmærket spil og har snart brugt nogle timer i det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Kagen skrev:

Synes bare det er arveligt, det er jo et udmærket spil og har snart brugt nogle timer i det.

 

Ubisoft er bare fantastisk til at ødelægge deres spil. Det fint der kommer nye operators, men de kom alt for hurtigt og deres powers var åndssvage op. Men mest fordi jo mere de tilføjer, jo mere fjerner det ideen med spillet. Det ligesom hvis man lige pludselig addede aliens i cs. Det ret whack 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.