Hop til indhold
Stavox

Capture Cards


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Jeg optager NÆSTEN altid, når jeg spiller, specielt i Gmod. Jeg spiller på en bærbar med 8gb ram, samt et lidt bottleneck valg af cpu (I5-9300h), dog en kraftig GPU (RTX 2060). Jeg har udset mig en masse ting på nettet, hvor folk prøver nogle USB-Capture cards, samt en HDMI Input, så man kan bruge den på en anden computer, så man ikke mister ydeevne -

 

Min idé er at jeg vil forsøge at smide en anden computer frem, fra nogle af de dele som jeg har til at ligge alligevel, og så på den måde, redde lidt af min performance, når jeg spiller.

 

Computer(Gaming) -> HDMI-Kabel -> HDMI-Splitter -> Skærm & Capture Card -> Computer(Record/Streaming)

 

Plads vil ikke være et problem, såvidt jeg kan huske, har vidst nogle 1TB's drives til at ligge.

"Men Bennetsen, hvorfor smider du ikke bare flere ram i din bærbar?" - Garanti = Ikke åben den.

 

Er der nogen herinde, der har nogen erfaring med dette emne?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ser ikke nogen grund til at du køber et capture-card som optager dit gameplay i gmod, din compter burde sagtens kunne håndtere det uden din performance bliver kneppet.

 

Jeg har dog ikke erfaringen indenfor et capture-card men ser det som waste of money.

Hvilken salgs program bruger du til at optage med?

Link til kommentar
Del på andre sites

Bruger enten Medal eller OBS. Det er nu ikke kun i GMOD, men også i spil som Forza Horizon 4 og F1 2020. som er lidt tungere for min computer. - Ja, og så vil jeg også gerne i de spil jeg har på min PS4. Der er meget performance at hente, når man kun har 8 GB af ram, i de spil, men også i GMOD, specielt hvis du vil have et preview åbent på samme tid. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kagen skrev:

Altså jeg bruger windows capture screen til alle spil jeg bruger og det virker helt fint 

Optagelserne virker også ganske fint - Det er ikke det. Det er blot i spil, vil jeg blive bottlenecked af RAM, da de ofte sidder på høj usage, værre endnu er det single channel samt 2400 MHz

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MRBennetsen✔ skrev:

MSI GF65 THIN 9SEXR-277NE

 

MSI dem selv sagde ja, power siger nej, og siger jeg ikke skal stole på MSI...

 

Har selv den der, dog vidst model højere, jeg gør det og hvis sender den bare til MSI istedet for elgiganten feks.
Du har fuld ret

https://forums.tomsguide.com/threads/is-it-worth-to-void-my-warranty-for-an-upgrade.430383/

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.