Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gem gangnavn


Pleb

Recommended Posts

Med mine gode photoshops skills har jeg lavet et billede der viser mit forslag.

 

Men det er meget simpelt, at man har mulighed for både i Scoreboard og samt navn over sit hovede at gemme hvilket gang man er med i.

Jeg forstår nemlig ikke meningen med at det skal være offentligt. Og derfor syntes jeg at man skal have muligheden for at gemme hvilket gang man er med i.

cf9f079850087bfc8f820b7bb39bbdae.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Ville nok gøre det svære i forhold til at vide hvem man må skyde på / hvem der må skyde på en i diverse situationer man støder på in-game. Udover det, så virker det bare ret ligegyldigt om folk kan se ens gang navn, medmindre man selvfølgelig er skuffet over sit gang, Monada. Det er jo ikke alle der kan få plads i top legende Elon Musk gang. Derfor får du et massivt -rep. Hvis dette blev tilføjet til serveren, så skulle det måske hedde "Skjul gang-navn" og ikke "Gem gang-navn", men det jo en mindre detalje.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

Når man er med i et gang, gør man det jo ikke bare for at være med, men også for at vise man er del af det fællesskab? Eller er jeg forkert på den?

Grunden til jeg skrev forslaget var mere fordi. At der er et rival gang til det gang jeg er med i, som går efter at svine mit gang til. Derudover bliver medlemmerne også svinet til. Jeg orker ikke den her beef, der bliver lavet. Det har jeg allerede spillet en masse med. Og har også givet meget til den beef før i tiden.

 

Men jeg ville være med i et gang, som lavede en masse xp osv. Men uden at blive talt ned til af staff, og svinet til af andre stavox spillere, blot fordi jeg er en del af et gang.

 

At jeg kan snakke med folk og være venner med dem, og dagen efter blive svinet til blot fordi jeg er joinet et gang viser meget hvorfor jeg gerne vil have at dette blev en mulighed.

 

Og ja så kunne jeg bare leave mit gang, men altså, tænkte dette forslag lød godt i mit hoved. Men det syntes andre ikke.

Jeg vil da også gerne vise jeg er med, men jeg har ikke overskud til alle de mennesker som skal komme forbi og lige kalde mig en so, eller en mongol blot fordi jeg er joinet ganget. Jeg kan jo godt holde til det, men jeg vil da gerne undslippe det.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Monada skrev:

Men uden at blive talt ned til af staff, og svinet til af andre stavox spillere, blot fordi jeg er en del af et gang.

 

Folk ville jo stadig vide, at du var en del af den bande. Du tilbringer højst sandsynligt en stor del af din spilletid inde i dit GANGS base, du kører rundt sammen med dit GANG og kommer i cases med dit GANG. At folk ikke kan se det direkte ud fra scoreboard kommer ikke at hjælpe det store. Du burde nok finde dig et mere vellidt gang, hvis det går så vidt, at folk sviner dig til kun pga. dit gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.