Andrew, 263 Skrevet Mandag kl. 09:03 Del Skrevet Mandag kl. 09:03 Skal starte på HTX her efter sommerferien, så ville høre om nogle af jer kan give mig et par tips som vil gavne mig når jeg skal starte. Tak på forhånd. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Madsldr 1.039 Besvaret Mandag kl. 09:08 Del Besvaret Mandag kl. 09:08 Slå op med damen 😎 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Polle 1.170 Besvaret Mandag kl. 09:13 Del Besvaret Mandag kl. 09:13 Lektier < Afleveringer 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Matti 🐐 1.303 Besvaret Mandag kl. 09:15 Del Besvaret Mandag kl. 09:15 tag stræberlinjen men slack 🙂 så ligner du en klogeåge, men har massere overskud 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Hizlau 126 Besvaret Mandag kl. 09:50 Del Besvaret Mandag kl. 09:50 Man behøver ikke læse alt lærerne giver en for til time. Ofte gennemgår de det i timen, eller kan du bare læse det mens du laver opgaven. Hvis du kan er det selvfølge bedst at læse, men hvis der er mange afleveringer kan man spare tid ved ikke at læse. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Dette er et populært indlæg Dynn 4.742 Besvaret Mandag kl. 12:41 Dette er et populært indlæg Del Besvaret Mandag kl. 12:41 2 timer siden, Hizlau skrev: Man behøver ikke læse alt lærerne giver en for til time. Ofte gennemgår de det i timen, eller kan du bare læse det mens du laver opgaven. Hvis du kan er det selvfølge bedst at læse, men hvis der er mange afleveringer kan man spare tid ved ikke at læse. Tænker måske det er en idé lige at lave alt i starten, og så vurdere hvilke undervisere der faktisk følger op på lektier, før man lader være med at lave noget. 2 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Hizlau 126 Besvaret Mandag kl. 12:45 Del Besvaret Mandag kl. 12:45 2 minutter siden, Dynn skrev: Tænker måske det er en idé lige at lave alt i starten, og så vurdere hvilke undervisere der faktisk følger op på lektier, før man lader være med at lave noget. Ja det er nok den bedste måde at gøre det på. Så kan man selv vurdere hvor godt man er med, og ud fra det vælge hvor meget man læser, og i hvilke fag man læser i. Citér Link til indlæg Del på andre sites
Dynn 4.742 Besvaret Mandag kl. 12:50 Del Besvaret Mandag kl. 12:50 Og så er det en god idé at være gode venner med dine undervisere. Det kan have stor betydning på dine karakterer. Det er en nem måde at få højere karakterer end du egentlig burde. 2 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Middi 1.763 Besvaret Mandag kl. 12:56 Del Besvaret Mandag kl. 12:56 2 minutter siden, Dynn skrev: Og så er det en god idé at være gode venner med dine undervisere. Det kan have stor betydning på dine karakterer. Det er en nem måde at få højere karakter end du egentlig burde. I can confirm. Min kammerat fyrede en insensitiv joke i starten af 1g. Læreren er uheldigvis meget politisk korrekt, og han endte med at afslutte engelsk med 02. Hans engelske kompetencer var klart over os andre, skriftligt og mundtligt. Jeg afsluttede også matematik B med et 02 standpunkts, efter at have afleveret til 10-12-tal hele året. Havde uheldigvis in the meantime klaget til rektor angående hendes verbale nedsabling af en usikker elev, som skiftede skole. Rektor og min matematik lærer er åbenbart gode venner i privatlivet... Lesson of the day, lad lige vær med at blive uvenner med læreren. 1 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Dynn 4.742 Besvaret Mandag kl. 13:00 Del Besvaret Mandag kl. 13:00 1 minut siden, Middi skrev: I can confirm. Min kammerat fyrede en insensitiv joke i starten af 1g. Læreren er uheldigvis meget politisk korrekt, og han endte med at afslutte engelsk med 02. Hans engelske kompetencer var klart over os andre, skriftligt og mundtligt. Jeg afsluttede også matematik B med et 02 standpunkts, efter at have afleveret til 10-12-tal hele året. Havde uheldigvis in the meantime klaget til rektor angående hendes verbale nedsabling af en usikker elev, som skiftede skole. Rektor og min matematik lærer er åbenbart gode venner i privatlivet... Lesson of the day, lad lige vær med at blive uvenner med læreren. Vi havde en fysiklærer, som var meget speciel, og med dårlige jokes. Bare det at smile af hans dårlige jokes og, når der var mulighed for det, snakke med ham om noget random der var i hans interesse, gjorde en kæmpe forskel. Jeg fik 12/12 i årskarakter uden at være i nærheden af at kunne retfærdiggøre det lol. Hvis man har fag som virkelig ikke interesserer en, kan man også snyde den lidt ved at "gemme" noget klogt at sige til læreren circler rundt til din gruppe, og kan høre hvad du siger - uden personen ser, at du ser dem selvfølgelig. Bare så det virker naturligt, at du siger noget klogt. Virker måske kun i nogen fag. Det virkede i biologi for mig 😄 1 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Middi 1.763 Besvaret Mandag kl. 13:38 Del Besvaret Mandag kl. 13:38 34 minutter siden, Dynn skrev: Vi havde en fysiklærer, som var meget speciel, og med dårlige jokes. Bare det at smile af hans dårlige jokes og, når der var mulighed for det, snakke med ham om noget random der var i hans interesse, gjorde en kæmpe forskel. Jeg fik 12/12 i årskarakter uden at være i nærheden af at kunne retfærdiggøre det lol. Hvis man har fag som virkelig ikke interesserer en, kan man også snyde den lidt ved at "gemme" noget klogt at sige til læreren circler rundt til din gruppe, og kan høre hvad du siger - uden personen ser, at du ser dem selvfølgelig. Bare så det virker naturligt, at du siger noget klogt. Virker måske kun i nogen fag. Det virkede i biologi for mig 😄 Bruh, det er virkelig den bedste taktik der er. Plus, når der er opsamling på hele emnet man snakkede om og læreren siger "som jeg hørte x sige..." FEELS GOOD Citér Link til indlæg Del på andre sites
Jenss 1.099 Besvaret Mandag kl. 15:33 Del Besvaret Mandag kl. 15:33 Lav den samme jeg gjorde, ryge på kontrakt 2 gange i træk. 200 IQ Move også droppe ud bagefter 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Reyn 713 Besvaret Mandag kl. 21:01 Del Besvaret Mandag kl. 21:01 Vær en del af det sociale liv i klassen og på skolen. 1 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Matti 🐐 1.303 Besvaret Mandag kl. 21:11 Del Besvaret Mandag kl. 21:11 9 minutter siden, Reyn skrev: Vær en del af det sociale liv i klassen og på skolen. Det er nok en af de mest vigtige ting, som der er blevet skrevet indtil videre. Da jeg gik i 1.g brugte jeg ALT min tid sammen med min kæreste, og jeg nåede ikke at bygge nogle relationer op, da vi så gik fra hinanden var jeg palle alene i verden. 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Alfred H 30 Besvaret Mandag kl. 21:20 Del Besvaret Mandag kl. 21:20 Du for gangsta til skole elskede<3 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Reyn 713 Besvaret Mandag kl. 23:14 Del Besvaret Mandag kl. 23:14 2 timer siden, Matti 🐐 skrev: Det er nok en af de mest vigtige ting, som der er blevet skrevet indtil videre. Da jeg gik i 1.g brugte jeg ALT min tid sammen med min kæreste, og jeg nåede ikke at bygge nogle relationer op, da vi så gik fra hinanden var jeg palle alene i verden. fuck bitches get money Citér Link til indlæg Del på andre sites
DEAGLEMEISTER 1.306 Besvaret Tirsdag kl. 08:01 Del Besvaret Tirsdag kl. 08:01 10 timer siden, Reyn skrev: Vær en del af det sociale liv i klassen og på skolen. Ha! på HTX? 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Andrew, 263 Besvaret Tirsdag kl. 08:19 Forfatter Del Besvaret Tirsdag kl. 08:19 9 timer siden, Reyn skrev: fuck bitches get money Reynbue with the facts 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites
Reyn 713 Besvaret Tirsdag kl. 21:43 Del Besvaret Tirsdag kl. 21:43 13 timer siden, DEAGLEMEISTER skrev: Ha! på HTX? Han kan prøve at få det bedste ud af deres lanparties Citér Link til indlæg Del på andre sites
Recommended Posts