Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban Request ~ Jens Mogensen


Laui.b

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:0:127017440

Hvorfor skal du unbannes: jeg syndes jeg skal unbannes da jeg fortryder der alt jeg gjorde og virkelig har savnet stavox community jeg ved godt det jeg gjorde ikke lige var helt så tilstrækkeligt og jeg vil selv sige at jeg har lært min lektie og  er klar til at komme ind på stavox igen jeg fortryder alt jeg gjorde jeg håber i vil vise mig nåde og lade mig komme tilbage til serveren. Da jeg har været bannet fra serveren in næsten 2 måneder så har jeg i de måneder længtes efter at spille stavox fordi jeres community er noget af det fedeste jeg har oplevet og de admins som var da jeg var inde havde styr på deres job og jeg ved  også godt jeg fortjener at blive bannet men jeg syndes slev jeg fortjener at blive unbannet da jeg har lært af mine fejl og jeg som sagt fortryder alt jeg gjorde 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Laui.b

 

Nu har du haft ban i næsten 2 måneder, du har lavet en del unban request, så det virker til at du faktisk rigtig gerne vil ind og spille igen.

 

Så hvordan kan vi sikre os, at du ikke bare kommer ind for at trolle videre, men rent faktisk følger vores regelsæt?

 

Hvad vil du gøre bedre så du ikke får ban igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har tænkt over hvad jeg gjorde forkert og har virkelig fortrudt alt så jeg har valgt at læse regel sættet igen så jeg kunne blive helt indforstået med reglerne

og har tænkt mig at blive en mære moden og velfungerende karakter inde på stavox community

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 6/3/21, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.