Hop til indhold
Stavox

[Solved] Når man dør


cornelius

Recommended Posts

Jeg synes det kunne være fedt at når man dør, at man kom i "purgatory" eller noget lignende. Jeg synes der mangler en grund til at man ikke vil dø, i stedet for at man bare lader sig blive skudt i et mug eller kidnap fx. Og nej jeg mener ikke ligesom inde på fiveM, hvor man for en næsten sort skærm i 5 minutter. Jeg synes det skal være når man dør kommer man et sted hen hvor man stadig kan snakke med folk, og gå rundt så man ikke keder sig. Det forestiller jeg skulle være i 150 sekunder, så det ikke tager alt forlang tid.

 

Hvad synes i?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej!

Jeg tænker ikke at dette burde være en realitet. Grunden til det er fordi jeg tror at mange ikke ville gide at være et sted i 150 sekunder efter at have været død, før de kunne komme tilbage. Hvis man nu skulle ud at tømme printerer, ordne meth eller noget tredje, tænker jeg ikke rigtigt at man har tålmodighed til at vente på at de 150 sekunder er ovre. Men fint forslag, tænker bare ikke at det ville være noget jeg ville gå med til.

 

//Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Madsldr skrev:

Jeg tror ikke det bliver realitet da Stavox har kørt med dette i ca 5-6 år.

der er noget der hedder ændringer, fx copbaitet reglen har vært der siden startet den har de også fjernet. bare fordi de har kørt med det i lang tid, kan det stadig blive updatet  : )

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.