Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage creaMY


Madsldr

Recommended Posts

Dit ingame navn: Madsldr
Staff ingame navn: creaMY
Dit SteamID: STEAM_0:0:190570809
Staff SteamID: STEAM_0:1:106295230
Forklar situationen: @creaMY mener jo til synladende at det er okay at give udelukkelse fra forumet fordi jeg giver @Boris Димитри

5 +reps, men hvordan kan dette korruption høre nogle steder hjemme da der ikke står i forum reglerne at man må give +reps

Jeg synes det er latterligt man bare kan side og lave sine egne regler og hakke folk ned ud fra dem. 

 

Lige et andet sjovt eksempel er da @creaMY's lille bror Jacob vælger at lave post som dette 

image.png.d4899fa1611c6c521c6a0747c8c1710d.png

image.png.e6acd1cd735854b92ed9b3adb14fc22f.png

At man ikke vælger at gøre noget ved det da der tydeligt står i reglerne image.png.eb10b1619710dfc9c2fc61c27f30c374.png.

Hvilket jeg vil betegne for brødre fordele da jeg har skrevet til creaMY over snap at han skulle gøre noget ved det men valgte bare at sige "Han søger bare opmærksomhed".

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første, er han ikke mit ansvar overhovedet. Han bliver behandlet ligesom alle andre. Ingen forskelsbehandling. Det er helt korrekt antaget, at jeg for et godt stykke tid siden har skrevet, at man ikke skulle give ham for meget opmærksomhed. Hvis man ikke giver ham for meget opmærksomhed, skal han nok stoppe på et tidspunkt. Jeg har givet ham warnings på Forum og såvel ingame, så der er ikke foregået nogen form for forskelsbehandling overhovedet. 

 

Med hensyn til reputations på Forum, så ved du såvel som mange andre, at det ikke er tilladt at give målrettet reputations på en given spiller.

 

Forresten, Mads. Hvorfor sidder du og Infoleaker mig i beskeder til folk på Discord? Hvorfor får du dine kammerater til at give mig målrettet negative reputations?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, creaMY skrev:

For det første, er han ikke mit ansvar overhovedet. Han bliver behandlet ligesom alle andre. Ingen forskelsbehandling. Det er helt korrekt antaget, at jeg for et godt stykke tid siden har skrevet, at man ikke skulle give ham for meget opmærksomhed. Hvis man ikke giver ham for meget opmærksomhed, skal han nok stoppe på et tidspunkt. Jeg har givet ham warnings på Forum og såvel ingame, så der er ikke foregået nogen form for forskelsbehandling overhovedet. 

 

Med hensyn til reputations på Forum, så ved du såvel som mange andre, at det ikke er tilladt at give målrettet reputations på en given spiller.

 

Forresten, Mads. Hvorfor sidder du og Infoleaker mig i beskeder til folk på Discord? Hvorfor får du dine kammerater til at give mig målrettet negative reputations?

Tak for det hurtige feedback, altså synes du var pisse træls og derfor tænkte jeg bare at jeg ville se hvordan du så ud.

Lige i forhold til at jeg for mine kamerater til at give -reps til dig ? det er ikke noget jeg for dem til hvis du ligger mærke til det er de fleste af dem nogle der følger mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold lige klagen til hvad du rent faktisk klager over. Om hans lillebror laver nogle ting er jo ikke hans ansvar.

Når du giver +reps på så mange forskellige posts nærmest på samme tid, så vil det antages som +rep spam, som heller ikke er tilladt. Det samme gælder for -rep spam.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.