Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


E m i l

Recommended Posts

 

SteamIDSTEAM_0:1:506710097

Hvorfor skal du unbannes: Hej allesammen Jeg vil gerne sige undskyld for min opførsel inde på serveren Jeg er udmærket klar over at det ikke kommer  til at gentage sig Jeg vil tage det seriøst ikke at lave noget dårligt rp kommer til at tage mig sammen og lyt hvad de højere siger Hvis I giver mig en chance til kunne det være dejligt jeg kommer til at tage mig sammen og jeg prøver at gøre det bedste for ikke at bruge nogle regler  

 og det er svært at skrive når man er ordblind

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Troll - forsøg på MassRDM - 'Jeg er bare terrorist' Lav en unban request når du gider spille seriøst på serveren igen.

Navn: Emiltv

AdminID: STEAM_0:1:18725784 - Store [admin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 18-02-21 20:43


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @emil003400

 

Nu siger du at det ikke vil gentage sig igen, men nu har jeg altså også givet dig mange chancer for at opfører dig ordentligt.

 

Du står ved siden af danske bank, og vælger at kaste 3 - 4 granater ind midt i byen. Du rammer 5 - 7 personer og dræber en med de granater.

 

Da jeg så tager fat i dig var dit grundlag at du var terrorist, imens du grinede. Du sagde også at grunden til at du vælger at kaste granater ind midt i byen var fordi at du kedet dig. Du begyndte først at undskylde/tage casen seriøst, når jeg vævner at du får permanent udelukkelse for serveren.

 

Den opførsel er jo slet ikke acceptabel inde på serveren og det ved du jo godt, du ved udemærket godt hvor meget skade en granat gør, og hvad straffen for MassRDM er. Du har jo trods alt 700+ timer på serveren, så det burde vel heller ikke komme som et chok, at du ville få permanent udelukkelse?

 

Jeg vil tage en snak med Mikk og du vil få et svar snarest muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.