Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


biolzi2400

Recommended Posts

SteamID:  kan ikke lige huske mit steam id

Hvorfor skal du unbannes:  skal umbannes fordi jeg syntes 2 ugers ban er lidt for meget.  har været i klammeri med ham her tossen i klippet et par gange. hvor efter jeg kommer kørende som betjent uden og sige noget til ham begynder han og sige jeg skal lukke røven. han går ud foran min bil i en case og siger nu lukker du røven jeg går ud af bilen da jeg ikke gider og finde mig i det så går ud og siger han for en bøde for det der. Nichzar siger så jeg skal ikke give ham en bøde hvor jeg siger jeg er ligeglad han skal ikke svine mig til uden grund og sige luk røven. Nichzar er ikke mand nok til at sige noget til ham med han skal snakke ordenligt eller noget. så jeg giver ham bøden efter casen på 500 hvor han kalder case. Nichzar kommer og siger han sagde jeg ikke skulle gøre det og jeg ville få en straff hvor jeg siger han skal ikke sige jeg skal lukke røven osv. hvor Nichzar siger det har han ikke hørt nåååår nej sagde det kun 2-3 gange til ham i casen... han siger han er ligeglad og jeg for en straff bliver frustreret og siger han er en magt liderlig svans. så for jeg 2 ugers ban for Ltap rdm og svine staff til. han siger jeg for ban så self logger jeg bare ud? hvordan kan det være ltap.. og rdm? manden sviner mig til uden grund skal man har lov til at svine andre spiller til bare fordi man er i case? det fint jeg for en straff for at svine Nichzar til fordi jeg bliver frustreret men mener stadig 2 uger er alt for lang tid.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.