Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


305

Recommended Posts

______________________________

SteamIDSTEAM_0:0:46536095

Hvorfor skal du unbannes: 

Jeg loggede i dag ind på Stavox, og der kunne jeg se, at jeg har fået ban for "RDM x2 - LTAP" af Rapps. Jeg har ikke RDM'et og LTAP'et. Jeg kan derfor ikke forstå, at jeg har fået ban for "RDM x2 - LTAP".

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Det tænker jeg ikke er nødvendigt, da det er tydeligt for mig at se du ved hvad vi snakker om, for det du skriver er relevant til den situation der gav dig ban, men nu køre jeg lige igennem den igen, Chimsi hopper ud af sin bil ved Danske bank, kort tid efter skyder du ham og forlader serveren, og så igen, hvad mener du han gjorde, der giver dig ret til at skyde ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde haft forsøgt at få tilladelse til at vi alle tre kunne have gennemgået den video som Rapps nævner sammen over Discord for at få styr på detaljerne, men jeg har haft taget fejl af hvornår dit ban det udløb, og troede at vi havde mere tid til at kunne nå det, men nu hvor dit ban er udløbet, så er det jo ikke særlig relevant længere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.