Uncle Max 1 Skrevet 18. Februar Del Skrevet 18. Februar Jeg har et spørgsmål angående om det kun er VIP's der kan have politi lys på normale biler, eller er jeg helt væk? Mvh Uncle Max Citér Link til indlæg Del på andre sites
3 Solution Børge Lund Eriksen 19 Besvaret 18. Februar Solution Del Besvaret 18. Februar (rettet) Du kan købe det på specifikke biler, som en tilføjelse. Dette kan du gøre ved bilforhandlerens tuner. Og nej alle kan gøre det. Redigeret 18. Februar af Børge Lund Eriksen 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites
0 Uncle Max 1 Besvaret 18. Februar Forfatter Del Besvaret 18. Februar 2 minutter siden, Børge Lund Eriksen skrev: Du kan købe det på specifikke biler, som en tilføjelse. Dette kan du gøre ved bilforhandlerens tuner. Og nej alle kan gøre det. Tak skal du have 😄 Mvh Uncle Max Citér Link til indlæg Del på andre sites
Spørgsmål
Uncle Max 1
Jeg har et spørgsmål angående om det kun er VIP's der kan have politi lys på normale biler, eller er jeg helt væk?
Mvh Uncle Max
Link til indlæg
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts