Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request(luffe)


luffe

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:64821443

Hvorfor skal du unbannes:Hvorfor skal du unbannes? Jeg skal unbannes, fordi jeg har lært af min fejl jeg begik, jeg vidste ikke jeg kunne crashe serveren ved at spawne seeds. Nu har jeg så fundet ud af det er en dårlig metode til at fjerne dem på og kunne aldrig komme til at gøre det igen. Fra mit perspektiv har jeg ikke haft nogen intention om at crashe serveren på nogen måde, og har aldrig ville gøre det, fordi det bare ødelægger alles humør, hvis jeg gjorde det. Jeg er ked af at "prøve at crashe serveren". Håber i vil kigge på min ansøgning og besvare den bedst muligt. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Du havde spawned alle dine seeds i et hjørne og derefter var du på vej væk fra det da mig og 2 andre Staffs TP'er hvilket gør det hele meget mere mistænkligt. Hvorfor løb du fra det da hele serveren var ved at crashe og hvorfor valgte du ikke bare at samle det hele op igen da du godt kunne se det var dumt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til at jeg samlede tingene op igen, var fordi at jeg ikke var klar over de konsekvenser det kunne have, jeg vidste ikke det ville crashe serveren, og ja selvfølgelig er det min fejl, men jeg gjorde intet med vilje, og havde ikke en anelse om at det ville crashe serveren. Grunden til jeg gik var fordi jeg laggede, jeg gik så væk fra området, da jeg ikke ville lagge som jeg lagde mærke til at jeg gjorde, jeg vidste ikke at hele serveren ville lagge, men da jeg smed seedsne var det, fordi at jeg trode at hvis man spawnede dem på jorden ville de hurtigere despawne, og grunden til at jeg ville despawne seedsne, var fordi at der var politi, og at jeg havde lige raided, så jeg ville hurtigt væk derfra, og så havde jeg brug for en måde at politiet ikke kunne finde mig ved hjælp af seedsne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.