Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Cqmbo


Gerda

Recommended Posts

Dit ingame navn: Gerda
Staff ingame navn: @Cqmbo
Dit SteamIDSTEAM_0:1:101959938
Staff SteamIDSTEAM_0:0:177761288
Forklar situationen: Det starter med at vi raider en base hvor Cqmbo ikke har noget med det at gøre, han er ikke engang i samme gang han holder så i sin gmctruck foran døren som jeg påkører. Han kommer så i cdm case hvor han selvfølgelig udfører casen og vender tilbage. Han vil så hævne sig over at jeg påkørte hans bil hvilket er fair. Senere i casen nævner han at han løb væk for ikke at blive skudt af mine gangmembers fordi han ville hævne sig på mig. Han vælger så at løbe et godt stykke væk (tror han løber hen til hotellet) for at hævne sig. Derefter skyder han mig hvilket ikke sker umiddelbart efter jeg havde påkørt ham. Til sidst i casen siger han ordret "Hvis det er så vigtigt kan du godt få return." Så han måtte vel vide at han havde gjort noget galt men vælger ikke at returne mig eller mine våben.
Bevis: https://medal.tv/clips/44259646/d1337Ok2Z5ba
(Hvis det bliver nødvendigt kan jeg sende et langt klip med hele casen)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold da op tror der er en der skal have skole pengene tilbage lol. Man kan tydeligt hører at lastbilen kører væk og der går lang tid før du vælger at skyde mig. Efter min 8. Klasses beregninger går der fra 0:45 fra du er tilbage fra case til 1:34.
(Ved godt jeg synger og smasker flot :D)

Lige en ting jeg fandt ud af senere. Du kører din gmc hen til cirkel k hvilket er den jeg står bag ved og du løber derefter væk og skyder mig så det tager endu længere tid 😄

 

 

 

Bevis: https://medal.tv/clips/44342190/d1337NHneX8I

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skriver jeg kørte min GMC-Truck over til Cirkel K, men hvordan kan du være så sikker på at der ik var en anden som kørte den over til Cirkel K? Du blev os ved med at klage og klage i case, hvor jeg så vælger at return dine ting som er det du blev ved med at hentyde til i casen. Efter jeg returnede dine ting løb. Så for mig giver det ik rigtigt mening hvorfor du skal sidde her og lyve omkring return dine våben, fordi dem fik du returned hvor efter du så vælger at løbe. 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Cqmbo skrev:

Du skriver jeg kørte min GMC-Truck over til Cirkel K, men hvordan kan du være så sikker på at der ik var en anden som kørte den over til Cirkel K? Du blev os ved med at klage og klage i case, hvor jeg så vælger at return dine ting som er det du blev ved med at hentyde til i casen. Efter jeg returnede dine ting løb. Så for mig giver det ik rigtigt mening hvorfor du skal sidde her og lyve omkring return dine våben, fordi dem fik du returned hvor efter du så vælger at løbe. 

Men var det dig der kørte den?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Men var det dig der kørte den?

Nu har jeg ikke lige et specifikt tidspunkt i klippet hvor jeg kan sige jeg er helt sikker på at det var din lastbil. Men er ret sikker på at hvis man har around sound kan man hører at bilen kører mod cirkel k. Skulle også mene at jeg på et tidspunkt kigger derhen hvor den ikke er der. Da du så kommer tilbage fra case og der går et par sekunder holder den der ligepludselig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var mig der kørte den, men gerda vidste jo ik om der var en der havde add til min GMC-Truck. Nu skriver du os at jeg ikke var en del af det. jeg sidder og snakker med dem som har butik 3, hvor de spørg på discord er der en der har GMC-Truck? fordi de skulle have rykket deres printere, så siger jeg at jeg har en GMC-Truck som de ku låne til at rykke deres printere i. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Da du smutter i case forsvinder GMC-Trucken fordi du sad i den. Da du så returner fra casen kommer du jo selvfølgelig tilbage i trucken så giver jo lidt sig selv at det var dig der kørte den? Og det kunne da meget vel være du skulle flytte printere men da jeg så kigger på døren havde du ikke engang add det var kun Bælze, Sofus h og Valdemar7. Forresten var du ikke engang i gang med dem så hvis ikke du havde add til dørene virkede det meget mærkeligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/02/2021 den 10:24 PM , Cqmbo skrev:

Du skriver jeg kørte min GMC-Truck over til Cirkel K, men hvordan kan du være så sikker på at der ik var en anden som kørte den over til Cirkel K? Du blev os ved med at klage og klage i case, hvor jeg så vælger at return dine ting som er det du blev ved med at hentyde til i casen. Efter jeg returnede dine ting løb. Så for mig giver det ik rigtigt mening hvorfor du skal sidde her og lyve omkring return dine våben, fordi dem fik du returned hvor efter du så vælger at løbe. 

Men hvis du vidste at du havde ret, skulle han vel ikke have sine ting tilbage?

 

8 timer siden, Gerda skrev:

Da du smutter i case forsvinder GMC-Trucken fordi du sad i den. Da du så returner fra casen kommer du jo selvfølgelig tilbage i trucken så giver jo lidt sig selv at det var dig der kørte den? Og det kunne da meget vel være du skulle flytte printere men da jeg så kigger på døren havde du ikke engang add det var kun Bælze, Sofus h og Valdemar7. Forresten var du ikke engang i gang med dem så hvis ikke du havde add til dørene virkede det meget mærkeligt. 

Det er vel også ligegyldigt, når han skriver at han skyder dig fordi du kører ind i hans lastbil.

 

På 18/02/2021 den 10:54 AM , Cqmbo skrev:

Jeg står ved et af hjørnerne ved butik 4 (Ved fortovet ved parkeringspladsen) og skyder dig fordi at du gentagene gange har kørt ind i min GMC-Truck (Skød dig Maks 5-10 sec efter du havde kørt ind i min GMC-Truck.)

 

Der er vel ikke gået maks 10 sekunder - Ud fra videoerne går der lige omkring 1 og et halv minut, fordi du også er i case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige en hurtig bemærkning, så tror jeg faktisk jeg fik mine ting returnet men er ikke helt sikker. Men synes stadig det er for dårligt at du siger der kun gik 10 sek hvilket der ikke gjord og at du siger "Hvis det er så vigtigt kan du godt få return". Der vil jeg sige som staff at man ikke skal lade spilleren bestemme om man skal have return men seov drage en beslutning. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes ikke at han gør noget forkert i, at skyde dig kort tid efter at han kommer tilbage fra case, da han gør det forholdsvist hurtigt efter.

De 5-10 sekunder er jo selvfølgelig ikke sandt, og det kan man jo tydeligt se i videoen.

 

Du skulle ikke have haft dine ting tilbage, men det fik du desværre alligevel.

Jeg har snakket med Cqmbo omkring episoden.

 

Tak for klagen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.