Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage rapps


Karl Mogensen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Karl Mogensen
Staff ingame navn: Rapps
Dit SteamID: STEAM_0:1:84789894
Staff SteamID: STEAM_0:0:424369278
Forklar situationen: Det der sker er at jeg køre micas ned fordi han sviner mig til og han så bliver han finished med en stun stick af en anden, micas vælger så at call case på mig fordi jeg kørte ham ned rapps kommer så og spørg hvorfor, der vælger jeg så at svare fordi han sviner mig til, jeg siger jeg ikke helt ved hva han sagde fordi jeg ikke kunne huske det, men rapps forklare så at man ikke må køre folk ned hvis de sviner en til, til det svare jeg så at jeg har fået af vide af store at man godt må køre en ned, hvis de sviner en til, men så vælger rapps at give mig carban aligevel, selvom jeg siger at jeg har fået noget andet af vide af store, det her er ikke den eneste gang jeg har haft en dårlig oplevelse med rapps det er sket så mange gange, det her er bare den gang hvor jeg synes det var nok, efter det hele er sket, vælger jeg så at spørge om jeg måske lige kunne se noget video af hvad han havde sagt, men det vælger rapps så at være fuldkommen ligeglad med, og gider ikke engang at svare mig selvom han var til stede.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Du siger ordret "Øhh ja, det var fordi han sviner mig til, jeg kan ikke lige... jeg tror han sagde jeg var forfærdelig til at køre, mener jeg det var".

 

Og se, lige meget hvad, så må du ikke køre ham ned, bare fordi han sviner dig til, som jeg også sagde til dig i det jeg tog dig op på taget, men du ville absolut ikke høre på hvad jeg sagde, angående dit carban.

Og ja, du sagde godt at Store havde sagt til dig, at du gerne må i tilfældet af de sviner dig til, men det han sagde, selvom hvis du havde måtte, var hellere ikke en ordenligt grund til køre ham ned.

 

Jeg har gemt klip af vores case, så hvis @ZeNoxXier nysgerrig angående noget i den, kan han se den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu bliver jeg nævnt i denne klage så jeg smider lige en kommentar på. Det jeg har sagt, er at du må køre folk ned hvis de kamp sviner dig til.
 

Som jeg også har sagt til folk og til Rapps er at, hvis de siger små ting som du grim, du dum, du klam eller du køre dårligt. Er det ikke en god nok grund til at køre folk ned, da man bare skal ignorere små tilsvinelser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du ikke har svaret @Karl Mogensen, går jeg ud fra at du ikke har nogle indvendinger mod det de andre har skrevet.

Det lyder i hvert fald ikke til at være noget slemt overhovedet, det den anden spiller har sagt til dig, og så vil det selvfølgelig betegnes som CDM, og du vil sagtens kunne modtage en straf for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.