Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage på matti med administrator tilladelse på stavox.dk (evocity)


lightergas

Recommended Posts

Dit ingame navn: shu hasam
Dit SteamID: STEAM_0:0:446148560

Staff ingame navn: Matti
Staff SteamID: STEAM_0:1:420168501

Forklar situationen: Jeg beder en af mine P.E.T.-agenter om at prøve at unwante mig, hvilket han så gør. Men så kommer Matti, som der havde siddet på sin flade og spectated mig. Han giver mig jobban for at være
borgmester på 30 minutter for at SIGE at han skal unwante mig (selvom jeg ikke gjorde noget som helst ulovligt)


når jeg så spørg ham hvad det har med mit job at gøre, så siger han "hvis du ikke var borgmester, så havde du ikke nogen pet agenter" altså wtf, så hvis jeg bad ham om det som borger, så vil det være helt ok i dit hoved?

 

nå, men det var så min klage ok farvel



mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag, Shu Hasam.

Jeg valgte at jobbanne dig, da du brugte din borgmester autoritet til at afpresse din PET agent til at unwante dig, hvis vi kigger på din straffehistorik, så har du d. 17/2-2021 1041 timer på Stavox, og du burde godt vide, hvordan at Stavox' regelsættet er skruet sammen.

Det var også derfor, at du fik 30 minutters jobban i stedet for de klassiske 15 minutter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du er blevet eftersøgt, er der nok en grund til det - Hvis ikke så kalder du staff eller forsøger at løse det med betjenten der har eftersøgt dig, der er ingen grund til at spørge P.E.T agenter / andre betjente om de ikke vil fjerne din eftersøgning. P.E.T agenterne ser jo dig som deres overordnet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.