Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Mr sebaak


Kim larsen
Message added by Boris Димитри,

Tak for klagen.

Selvfølgelig skal man køre en smule pænere som vice-rigs, men tænker at sebaak har indset sin fejl og retter op på det.

Tænker også der er en staff, der har håndteret sagen. 

Recommended Posts

Spoiler

 

det andet fucket helt op så laver lige en ny: Det der sker er at jeg står ude på græsset og mr sebaak kommer kørende 180 og fyrer mig ned så jeg dør af det han havde ikke sirene han valgte bare at køre som en psykopat som betjent. synes ikke man er en særlig god vicerigs når man ikke kan kære ordenligt og fyrer folk ned der står langt ude på græsset og han kunne nemt have undgået det hvis han havde bremset lidt ned

Link til kommentar

Hej Kim jeg Indrømmer at jeg kører dig ned. Problemet var jeg have ikke Sirene på men havde Blink på. da vi var ved at eftersætte en. 

Jeg kunde ikke nå at bremse da bilen kører ca 160 og da jeg mistede kontrollen holdte jeg space med det samme. nåede ned til ca 60 da jeg ramte dig. Stoppede med det samme for at ønske at rede dig op men indså du døde som ikke var helt godt.  Du bliver Bragt tilbage og får dine ting igen. og jeg får 15 min carban. 


Ved ikke vad du lige ønsker med klagen om du ønsker mig fjernet for ledelse over jeg Kom til at CDM dig ved en fejl.
God søndag til dig 🙂

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.