Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban


silas1

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:562143331

 

Hvorfor skal du unbannes:    jeg er blivet bannde for stavox men det er sandt at jeg har givet discord link men det var ikke over stavox server eller stavox discord jeg har kun sendt discord link fra zekrone og for en anden server og det var til zynasta så jeg forstår ikke hvorfor jeg skulle have ban jeg gjorde det jo ikke over stavox jeg ved godt at man blivet bannde hvis man gør det

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har jo ikke gjort det fra jeres server det er jo tilfældigt at nogen for jeres medlemmer at det kom med jeg vil jo ikke havde gjort det vis det åbenbart at dit vil ske det er jo ikke for stavox discord så jeg kan ikke se at jeg skal have ban på stavox fordi det jo ikke for jeres server

Dynn kan jeg godt få unban

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, silas1 skrev:

jeg vidste ikke at det var bob jeg troede at det var en anden der havde et navn noget linje jeg tønte ikke over at det var bob Dynn

Det er vel ligegyldigt hvem det er. Hvordan skulle du finde frem til ham, hvis det ikke var via vores medlemsliste?

Link til kommentar
Del på andre sites

og Dynn efter at jeg fandt ud af det var bob så sendte han det her til mig 

Johnson11.02.2021

Hej Silas, tusind tak for din invitation til den nye server. Det har jo selvfølgelig nogle konsekvenser at du deler denne Discord-server med mig, men jeg har tænkt mig at sige op på Stavox, så hvis jeg kunne få en plads som Staff på jeres server, så ville jeg blive glad. Jeg kunne eventuelt få nogle flere Staffs fra Stavox med, hvis ikke det gør noget. Med venlig hilsen Bob Johnson(redigeret)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, silas1 skrev:

og Dynn efter at jeg fandt ud af det var bob så sendte han det her til mig 

Johnson11.02.2021

Hej Silas, tusind tak for din invitation til den nye server. Det har jo selvfølgelig nogle konsekvenser at du deler denne Discord-server med mig, men jeg har tænkt mig at sige op på Stavox, så hvis jeg kunne få en plads som Staff på jeres server, så ville jeg blive glad. Jeg kunne eventuelt få nogle flere Staffs fra Stavox med, hvis ikke det gør noget. Med venlig hilsen Bob Johnson(redigeret)

Det er jeg godt klar over han gjorde. Vi sad i opkald sammen da du sendte beskeden. Hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål?

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, silas1 skrev:

det kom jeg til at glemme ok nå men tilbage til dit  spørgsmål Dynn jeg fandt frem til at bob han er medlem af zekrone discord 

Dynn kan jeg godt får unban ?

Han var ikke medlem af Discorden før du linkede til den. Hvorfor bliver du ved med at lyve?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.